TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
29-9-2011 15:29:54
hey,
oei dat is inderdaad zeer vervelend nieuws!
Heel veel succes en veel moed voor het vinden van een nieuwe job!
Alvast toch niet vergeten te genieten van jullie trouw ondanks deze tegenslag...!!!
veel groetjes Ellen
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
29-9-2011 16:00:53
Hey Isabelle,
Wat een tegenslag... Laat het echter niet aan je hart komen en stort je even in de vacatures, ongetwijfeld vind je snel een andere job! En als je wat opgevrolijkt wilt worden: kijken naar alle voorbereidingen van de trouw :-) de foto van mijn kleed is op rotte momenten een enorme hulp :)
Groetjes Stefanie
|
|
Eline
7-7-2012
|
29-9-2011 17:04:26
Wat afschuwelijk! Vervelend als je geen goede uitleg krijgt. Waarschijnlijk gaat het dan om één of ander spelletje dat zich boven je hoofd afspeelt en waar jij niets aan kunt doen... Niet aan je hart laten komen! Veel sterkte!
|
|
Hanne
1-10-2011
|
29-9-2011 17:46:43
Hey Isabelle,
damn, wat vervelend voor jou!! Als het een troost is: als ik je post zo lees, denk ik dat je er zeker van mag zijn dat het niet aan jou en je capaciteiten ligt. De oorzaak ligt ongetwijfeld ergens waar je helemaal niks aan kan doen. Des te stommer natuurlijk, maar aan de andere kant weet je dat het niet aan jou ligt! Aangezien je zulke goeie evaluaties hebt gekregen, zou ik wel vragen of ze een referentie voor je willen schrijven, of een referentie willen zijn als je ergens anders gaat solliciteren. Dat kan wel zeer sterk overkomen bij je volgende sollicitaties, als je kan zeggen dat ze absoluut mogen bellen naar jouw vorige werkgever (ondanks het feit dat je ontslagen bent).
Anderzijds heb je ongetwijfeld veel steun aan je toekomstige. Geniet van de laatste voorbereidingen, en zie de toekomst niet te somber in. Je zal zeker vlot een andere job vinden.
Groetjes & veel sterkte ermee, Hanne
|
|
joyce
30-4-2011
|
29-9-2011 19:12:45
hey Isabelle,
Kop op! Ik heb vorig jaar net hetzelfde meegemaakt, enkele dagen voor het einde van mijn proefperiode (van 3 maanden) ben ik ook ontslagen. Ook met de meest belachelijke redenen eerst (het bleek uiteindelijk een smerig spelleke te zijn van mijn directe collega die het niet kon verkroppen dat ik meer ervaring had dan hij, en zich daardoor bedreigd voelde in zijn tocht naar de titel van 'manager'). Maar je zal zeker en vast iets anders vinden! Ik ben uiteindelijk maar 10 dagen thuis geweest "werkloos" en heb nu een fantastische job, met super collega's.
Ik weet dat het verschrikkelijk hard aankomt, maar je komt er door! Geniet nu eerst en vooral van jullie huwelijk, die job kan daarna ook nog wel! Je hebt sowieso recht op stempelgeld, je komt dus niet zonder inkomen te zitten, ga zeker eens langs bij je vakbond.
groetjes en heel veel succes! Joyce
|
|
Cindy
5-5-2012
|
29-9-2011 22:20:31
Nondesmurf (om het met de woorden van mijn 9-jarige zoon te zeggen). Zo'n nieuws is nooit leuk, maar des te rotter als het zo kort bij je grote dag komt. Ik ben er ook van overtuigd dat er wel een andere reden achter zit, waar je niets aan kan doen. Het is vaak genoeg dat 1 collega naar de directie stapt en als die daar dan al lang werkt heeft die meestal meer invloed. Zo erg kun je niet gepresteerd hebben, als ze je de volle 9 maanden hebben gehouden. Moest je echt niet voldoen was je toch al lang de deur gewezen. Ik wens je nog veel plezier op jullie huwelijksdag, want dit is nu effe het belangrijkste. Daarna kun je je ten volle concentreren op een nieuwe job. Werk verloren, maar een man gevonden. Genieten jullie maar lekker van elkaar... Grtz Cindy
|
|
Sandra
7-9-2012
|
30-9-2011 8:56:12
Hey Isabelle,
Mijn vriend heeft vorige maand ook geheel onverwacht zijn ontslag gekregen - ongeveer een maand na onze verloving. Dus ik weet hoe het kan aankomen, zeker zo kort tegen je trouwdatum!! Geef de moed niet op...er is werk genoeg ;-)! Je vindt zeker wel opnieuw een leuke job!! Veel succes en geniet zeker van je trouwdag!!
groetjes
Sandra
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
30-9-2011 9:07:29
Hey dames, dank je voor de steun! ik heb ondertussen mensen van mijn team gehoord waardoor ik er ook wel zeker van ben dat het niet om mij gaat - die mensen zijn super positief over mij! maar ja, je zit er wel mee he. maar ik ga me nu inschrijven op allerlei sites en me daarna eens storten op die mooie dag! bedankt allemaal!
|
|
Ine
15-10-2011
|
30-9-2011 12:04:36
Hey Isabelle, ik heb zelf een maand geleden ontslag genomen (en wij trouwen op dezelfde dag). Het is niet leuk, stress over je werk zo vlak voor je trouw, maar het zijn zorgen voor later, het is beter je nu goed te ontspannen voor den trouw en daarna vind je vast wel een hele leuke nieuwe job. Nog veel liefs, we kunnen vollenbak aftellen nu hé!! x Ine
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
1-10-2011 15:36:12
Hey Ine, t is misschien totaal verkeerd uitgedrukt, maar fijn om te horen dat ik er niet alleen in sta! ik ga inderdaad eventjes bekomen en mij op onze dag focussen! Jij ook nog heel veel plezier ermee! Isabelle
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
3-10-2011 15:46:45
Pfff, ik had nog achter een aanbevelingsbrief gevraagd - wat had ik te verliezen? Ze waren super tevreden van mij maar de grote chef dacht er natuurlijk anders over. Ik krijg nu het antwoord dat het hen 'niet gepast' lijkt. Het lijkt mij eerder niet gepast om iemand zonder enige bespreking vooraf buiten te zetten, maar ach... mijn (ex-)collega's hebben nu aangeboden voor mij iets op te stellen, wel lief he. groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|