Terug naar overzicht
Hoi Jolien , proficiat met je aanschaf. Ik heb ook een droom jurk van pronovias.Je mag het altijd verklappen via een prive berichtje Groetjes,Sarah
Ik heb ook een pronovias! Ben ook wel benieuwd naar het juiste model. Als je wil mag je dus ook naar mij een privé berichtje sturen ;-)Groetjes en geniet van het gevoel!!
Heb ook een pronovias! Naar mij mag je ook altijd sturen! ben curieus, de andere bruidjes mogen ook altijd sturen he!
ik heb ook een jurk van pronovias...Nu ben ik wel benieuwd naar de welke!Mag je me ook altijd prive sturen, ben wel nieuwsgierig
Hier nog een Pronovias jurk- bruid :-)Ik ben ook benieuwd welke je gekozen hebt! :-)
Ik heb geen Pronovias, maar heb wel mijn kleedje gekocht bij Liliane Claes! En mijn ervaring daar was ook echt super! Had een hele lieve verkoopster...en heb mijn kleedje echt lang mogen aanhouden toen ik gekozen had (heb er zeker een half uur in rond geparadeerd ! Mijn kleedje is trouwens een Nicole Colet.Ik mag 17 december terug voor mijn eerste pasbeurt! Ik kan echt niet wachten! Hihi!Lieve groetjesChantal
Hier ook Pronovias :-)Echt bangelijk goedzittende jurken, ik wou em ook niet meer uitdoen :-)
heej ben wel eens benieuwd want ik ben ook op de moment helemaal weg van een pronovias kleed :) dus via privéberichtje ofzo mag je het me altijd zeggen :) ik heb volgende week nog één pasbeurt eens zien of er nog iets beter uit de bus komt (wat een sterk twijfelgeval is)