TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
8-6-2012
|
29-9-2011 18:09:57
Hey Kim,
bedoel je bij Lieben in Genk? Ik ga daar zaterdag ook kijken voor een kleedje en ik ben echt benieuwd! Ik denk dat het één van de leukste dingen is van het hele 'trouwgedoe'. Hoe ging het in zijn werk? Hoeveel kleedjes heb je gepast en hoe werd de bestelling geregeld? (voorschotje of volledig betalen) O ja, wanneer mag je terug gaan voor de eerste pas?
Groetjes Kelly
|
|
Alessia
7-9-2012
|
29-9-2011 18:20:05
Hey, ben ook pas naar Lieben geweest in Genk, maar wel niet voor mijn trouwkleedje. Ik vond het een zeer vriendelijke mevrouw alleen weinig keuze voor bruidskleding of feestkleding.Maar ik geloof wel dat je mocht kiezen uit een catalogus om eventueel bij te bestellen. Ik ga zeker ook eens kijken of ik daar mijn zin vind.
Groetjes
|
|
Ellen
5-5-2012
|
29-9-2011 20:12:27
Hey,
Vandaag ook mijn droomjurk gevonden! En ook een Ladybird! Fantastisch! Ik heb het gevonden bij bruidskledij Steven in Torhout en in 1u en 15min had ik het :-)
Leuk é als je je trouwjurk mag kiezen! En vooral als je die ene droomjurk dan vindt.
Groetjes!
|
|
liselot
25-8-2012
|
29-9-2011 20:18:18
Kim, is het dat kort kleedje van Ladybird met zo wat voille en een bloem aan de zijkant? dat vind ik alleszins heel mooi! (ik ging er een beetje vanuit dat het een kort kleedje is omdat je het trouwjurkJE noemde =)) maar misschien ben ik mis! groetjes (ik zit nog in de 'zaal' fase, zolang die niet is vastgelegd ga ik niet op jurkenjacht ;) )
|
|
kim
30-6-2012
|
29-9-2011 21:38:22
hey Kelly: was de tweede keer dat ik daar was, eerste keer heb ik er 4 gepast
vorige week bij le chapeau heb ik mijn droomkleedje aangehad, maar wegens het onbeschoft gedrag daar heb ik dat kleedje bij Lieben kunnen bestellen, en veel beterkoop. En die mevrouw is super vriendelijk, het is wel wat klein daar, maar je kan ook altijd uit de catalogus bestellen. Je voelt je daar onmiddellijk op je gemak.
Liselot: neen het is niet het korte kleedje :-) ik wou absoluut in het lang, maar heb wel al de nieuwe collectie. Ben supertevreden. In januari heb ik mijn eerste pas.
|
|
kim
30-6-2012
|
29-9-2011 21:40:19
Kelly, ahja nog iets, voorschotje moet je geven, bedrag naar eigen keuze, en als je wil mag je het hele jaar door geld binnen brengen, ik zeg bijvoorbeeld 100 euro per maand, ofwel het volledige bedrag de dag dat je je kleedje meeneemt naar huis. groetjes
|
|
Kelly
8-6-2012
|
30-9-2011 11:51:28
Ohhh, das wel handig! (van die afbetaling)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-10-2011 18:20:31
Hier ook een ladybird-bride to be!! Zo'n mooie jurken...het mijne vandaag besteld :-)
groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|