Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

29-9-2011 20:35:21
hoi miss een ambetante vraag maar welk budget nemen jullie voor de huwelijksreis ? waar gaan jullie naar toe? iem tips voor een mooie romantische exotische strand vakantie maar die budgetair meevalt? ooit eens artikel gelezen over mooie plaatsjes die toeristich niet zo bekent zijn = goedkoper maar weet jammer genoeg niet meer welk of wat daarom opzoek naar inspiratie

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1106

tima
8-9-2012
 Meld misbruik29-9-2011 21:25:06

en een lastminute als huwelijksreis is dit te doen of gewoon not done tzal tegen dan 6 jaar zijn dat we niet op reis zijn geweest dus denk dat elke strandvakantie voor ons goed gaat zijn

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik29-9-2011 21:47:09

wij gaan op last-minute reis gaan, afhankelijk van wat we krijgen met de feest denk ik.
Maar Kroatië is bijvoorbeeld prachtig, en daar heb je ook heel wat leuke kleine eilandjes! (vb eiland Vis) en heb ook eens ergens gelezen over op een van die eilandjes dat je kon logeren in een vuurtoren!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik29-9-2011 22:07:26

Wij gaan 15 dagen naar de Seychellen.. Heel exotisch, prachtige stranden en natuur...maar jammer genoeg wel niet zo budget-vriendelijk. Onze reis kost 4500 euro voor 2 personen/15 dagen (Thalys, vluchten, hotel (halfpension) en transfers van en naar luchthaven inbegrepen).

Wij hadden zoiets van: da's maar 1 keer dat we ooit nog zoiets kunnen doen (binnekort zijn er misschien kindjes en dan is zoiets niet meer mogelijk), dus wij hadden zoiets van: daar gaan we voor!

We hebben wel geboekt in Nederland, wat letterlijk de helft van de prijs minder was dan in België. Da's sowieso een tip: als je iets wil boeken, ga altijd even een reisbureau over de grens binnen (als je er niet te ver van woont)...schilt echt enorm veel qua kosten als je in Nederland boekt.

Lieve groetjes

Chantal

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-9-2011 7:25:36

Wij gaan waarschijnlijk naar Zanzibar. Klinkt lekker exotisch en er zijn prachtige witte stranden en palmbomen maar in tegenstelling tot bvb Mauritius (waar we eerst naartoe wouden), betaal je maar een goei 3000 eur voor 2 personen (wat we ook betalen als we gewoon naar Turkije gaan voor 2 weken) voor 10 dagen ipv 5000 eur :-).

Groetjes!

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik30-9-2011 8:22:25

Wij hebben ook een serieus budget uitgetrokken voor de huwelijksreis omdat we sowieso graag reizen, we er een once in a lifetime reis van willen maken die we nooit zullen vergeten en het een van de belangrijkste dingen vinden aan ons trouw(feest).

Wij gaan dus 3 weken naar Frans Polynesië, van eiland naar eiland (4 in totaal, Tahiti niet meegrekend), die onderling echt verschillen qua natuur en bezienswaardigheden. Als bruid zal dit ongeveer 5500 kosten, als bruidegom nog wat meer

Het wordt sowieso een zalige tijd met ons tweeën, ik kijk er nu al naar uit!!
Andere topbestemmingen vind ik oa Zanzibar, Malediven, Seychellen, Caraïben (St Johns is daarbij een fantastisch eiland!),....
Veel succes met kiezen!

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik30-9-2011 9:52:42

Hejj..
wij gaan 14 dagen tenerife (7d) en gran canaria (7d) combineren.. we hebben dan ook wel een degelijk budget voor uitgetrokken en namens mijn liefjj nooit geen ander hotel wil dan een hotel die in de pegase boek van thomas cook staat, wij nemen nu in tenerife dream hotel gran tacande en in gran canaria villa del conde..
Die exotische stranden zoals jij het over hebt.. daar hebben we ook voor gekekenen daar hangt ook meestal een groot prijskaartje aan.. plus dat je daar zolang naartoe vliegt en bijna altijd al een dag verliest door het vliegen..

ons budget komt op 4200 euro voor 2 personen...

groetjes jamie x

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik30-9-2011 11:13:09

Hallo,

Wij hebben gekozen voor een droomreis als huwelijksreis omdat we anders dit niet meer zouden doen. Dus wij zijn naar Mauritius (Hotel Beau Rivage) geweest en het was echt zalig. Wij hadden 7 nachten (= 8 dagen) half pension. Echt waar, pure luxe.... alles was af! Onze reis heeft 3800 euro gekost (voor 2 personen). Wij hebben ter plaatsen nog een 1000 euro aan trips, souvenirs, eten, .... opgedaan.

Moesten jullie enigsinds overwegen om naar Mauritius te gaan, zeker kijken bij MauritiusTravel.nl. Ze hebben supergoede prijzen (in Belgie minstens dubbel zo duur!), en hun service is zeer goed. (bij een huwelijksreis is de reis van de bruid aan halve prijs!)

Groetjes
Annelies

tima
8-9-2012
 Meld misbruik30-9-2011 13:25:46

hey emy die eilland vis zit er wel tof uit bedankt kdenk toch al ik zo de prijzen hoor dat ik voor een last minut ga gaan tenslotte als je al 6 jaar niet meer op reis bent geweest is alles exotisch zeker wij hebben trouwens dan een 4 jarige die ik toch niet langer dan max 10 dagen wil verlaten het mama hart kan dat nog niet aan vrees ik alle tips welkom !

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik30-9-2011 14:12:45

Hey,

Wij gaan wslk naar de Seychellen. Wij hebben hiervoor geïnformeerd bij Pegase en Mauritiustravel en vergeleken. Wij willen er een beetje een luxereis van maken en indien mogelijk in eerste klasse vliegen. Dit zit bij Pegase meestal inbegrepen in de prijs, maar bij Mauritiustravel lijk je hiervoor een serieuze meerprijs te moeten betalen waardoor het op hetzelfde neerkomt. Heeft iemand zich hier nog mee bezig gehouden en zoja, klopt mijn vergelijking? Alvast bedankt!

Groetjes.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik30-9-2011 18:28:02

Hoihoi,

Ik denk dat je voor elk budget een leuke huwelijksreis kan hebben. Je kan een supergezellige chalet in de Ardennen huren, er op uit trekken aan onze Belgische kust, Normandië gaan verkennen, romantische rondreis door Italië doen, of verder weg gaan (en dus ook meestal ietsje meer betalen).

Aangezien wij in de zomer trouwen, kiezen wij voor Andalusië (Zuid-Spanje). We nemen daar alleen maar superhotels (leading hotels of the world e.a.), huren een cabrio, gaan eten in sterrenrestaurants,... In totaal komt dit op 4500 EUR voor 2 weken (enkel vluchten, hotels en auto) voor ons tweetjes. In het najaar gaan we waarschijnlijk nog 10 dagen naar Mauritius gaan voor 3500 EUR (half pension voor ons tweetjes inclusief vluchten). Misschien plakken we er bij de Mauritius-reis ook nog Zuid-Afrika aan maar dat hangt af van het feit of we dan al voor kindjes gaan gaan (malariapillen).

Veel succes bij het uitzoeken van jullie reis!

Liefs,

Nathalie

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik1-10-2011 10:53:35

Hey Tina!
Wij gaan voor een safari in Kenia met aansluitend Mauritius.
Budget hiervoor bedraagt ong. € 6000. Ik werk zelf op een reisbureau en geniet van serieuze korting waardoor het voor ons tss de € 3500-4000 zal bedragen...
Mexico is ook heel betaalbaar en een superbestemming!!
Officieel is september/oktober 'orkaanseizoen' maar trek je daar niet teveel van aan!
Meestal is dit nl. slechts een buitje van een halfuur en nadien trekt alles terug open.
Voordeel is dan dat er wel eens serieuze kortingen komen in die periode.
Bali is ook heel betaalbaar, wel op tijd de vluchten boeken! xxxx

Kim
18-8-2012
 Meld misbruik2-10-2011 22:29:17

Wij zouden graag naar Aruba of Curacao gaan.
Hebben er wel van niemand al verhalen van gehoord, maar trekken toch ook een groter budget uit voor de huwelijksreis

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik2-10-2011 23:46:12

Wij zijn er nog niet echt uit, bestemming- en budgetgewijs, maar kans is groot dat we beetje rondreizen in Italië, max. 2 weken ofzo. Rome, Venetië, Toscane en last but not least: Verona, de stad van Romeo & Julia!
Moesten we er toch echt volledig voor gaan en de verbouwingen even on hold zetten, zou ik Australië kiezen met alles erop en eraan... Of Mexico...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums