Terug naar overzicht
Ik heb zelf 60 euro betaald voor een droogkuis in Berchem. Mijn kleed was ook heel zwart vanonder, maar het is terug stralend wit. Laat maar weten als je de gegevens nodig hebt.
vlak bij mij in de buurt is er een droogkuis waar altijd een trouwjurk voorstaat, ik neem aan dat die dat ook doen. Ikzelf doe er alleen maar mijn ventje zijn kostuum binnen en dat is altijd pikfijn in orde ( locatie centrum antwerpen)
@ katja, ik ben zelf ook wel geinteresseerd in die berchem gegevens... mijn jurk is allesbehalve proper onderaan en wil 'm laten kuisen alvorens te verkopen.groetjes
Katja, ik ben ook geïnteresseerd :)
Je kan eens horen bij de bruidswinkel waar je je trouwjurk hebt gekocht of ze een droogkuis kunnen aanraden. Toen ik nog bij een bruidswinkel werkte heb ik een paar keer geweten dat ze een trouwjurk terug binnenbrachten na het huwelijk omdat in de droogkuis de versieringen op de jurk vernield waren.Meestal weten bruidswinkels wel goede adressen om te laten reinigen
Mijn mama heeft mijn bruidsjurk gewoon in de wasmachine gewassen. Mijn jurk kwam er helemaal proper uit. Zelf zonder een kreukje!Andere vriendinnen van mij hadden een kleed met meer stof en hebben het in een waserette gewassen, daar kan er meer kilo stof in de machine. Je hoeft je er echt niet voor blauw te betalen!!