Terug naar overzicht
Hey,wij gaan onze ceremonie ook personaliseren... Als je je e-mailadres eens doorgeeft, kan ik ons boekje doormailen.Groetjes,LieveLdeduytschaever@hotmail.com
Wij zijn ook enkel voor de wet getrouwd en hebben het ook heel persoonlijk gemaakt met teksten en een eigen huwelijksbelofte en zo. Dat is een echte aanrader! Als je jouw e-mail-adres geeft, wil ik het gerust opsturen.groetjes,Jasmijn
Wij zouden ook graag deze ceremonie personaliseren. Zou het mogelijk zijn jullie voorbeelden ook eens naar mij te mailen aub?Isabel_Hans_trouwen@hotmail.comTHX!Isabel01/09/07
En die van jullie aan ons aub...Ldeduytschaever@hotmail.comBedankt, misschien kan ik het nog beter maken...Lieve
Kan je het naar mijn ook doorsturen aub? Wij trouwen ook enkel voor de wet. kirby_be@pandora.bethxgroetjes Kelly25 augustus 2006
Hallo,Kan je het ook naar mij doorsturen, aub? Wij trouwen ook niet voor de kerk en zouden het toch graag wat persoonlijker maken.Alvast bedankt!cindysom@hotmail.com
Hallo,mijn email adres is: fietje_t@hotmail.comgroetjes,Sofie
Wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben in het gemeentehuis voor muziek gezorgd, gemeentehuisboekjes, teksten etcJe kan alles bekijken op onze site www.kenny-evi.com ga daar naar foto's en dan boekje gemeetnehuisgroetjes evi
Hallo,Ook wij trouwen enkel voor de wet. Al een paar dagen ben ik bezig met het zoeken en het schrijven van tekstjes om het toch een beetje persoonlijk te maken. Willen jullie mij helpen en mij wat op weg zetten?Mijn e-mailadres is aurelielemeire@tiscali.beGroetjes,Aurelie