TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emily
26-5-2012
|
30-9-2011 8:16:52
Hey Aurélie,
Mijn kleed komt van JPC en ik ben er zeer tevreden van! Eerlijkheidshalve: de ontvangst was een beetje stroef, maar eens ik aan het passen was ging het vlot en was de winkeldame (ik had Machoeba) zeer vriendelijk en vooral: héél behulpzaam! Ik heb aaaaaaaaaaaalle kleedjes mogen aandoen dat ik wou, ze zijn er nog extra gaan halen uit het atelier, zodat ik zeker alles kon zien wat ik wou zien. Je mag geen foto's trekken tijdens het passen, enkel als je effectief een kleed koopt, dan mag je wel foto's trekken.
Als je nog vragen hebt, shoot!
Groetjes,
Emily
|
|
sarah
17-12-2011
|
30-9-2011 8:37:56
Goedemorgen Aurelie, Mijn jurk komt ook van JPC, en ik mag het 13 oktober gaan passen! Bij mij was de ontvangst ook al zeer vlot, en de dames zijn super behulpzaam. Je kunt passen tot je erbij neervalt, en niets is eigenlijk te veel. Ze zeggen ook hun mening als ze bv vinden dat de jurk niet bij je past, en ook waarom. Ik heb tenslotte een totaal andere jurk dan diegene die ik in mijn gedachten had. Ik heb er aan gehad van rosa clara; colet, cymbeline , sposa, pronovias en ian stuart( die was eigenlijk voor de fun- en daar had ze geen enkel probleem mee) Bovendien zijn ze pemium dealer van pronovias en hebben ze dus massa's prachtige jurken daarvan binnen!
Echt een zeer aangename ervaring, en ze zijn niet opdringerig. Groetjes, Sarah
|
|
Effie
28-4-2012
|
30-9-2011 10:57:54
Hoi!
Mijn jurk komt niet van JPC, maar ik ben er jurken gaan passen en moet eerlijk zeggen dat ze daar idd zoals Emily vrij stroef waren bij ontvangst. Niet onvriendelijk ofzo, maar gewoon wat afstandelijker. Eens ik begon te passen (had ook Machoeba) was dat helemaal verdwenen en waren ze echt enorm lief en behulpzaam. Ik heb er echt een superervaring gehad, enkel jammer dat de juiste jurk er niet tussen zat!
Ik zou zeggen, go for it, echt een topwinkel!
|
|
Marjolein
30-4-2012
|
30-9-2011 17:09:40
Ik ben ook mijn kleedje bij JPC gaan halen en ik moet zeggen, van ons niets dan lof. Uiteindelijk twijfelde ik tussen twee kleedjes en ik denk dat ik beide kleedjes wel minstens 5 keer heb gewisseld, allemaal geen probleem ... Persoonlijk vond ik de ontvangst helemaal niet stroef, maar dat hangt misschien af van wie je hebt... Ik had Véronique.
Veel pasplezier
|
|
Sanne
28-4-2012
|
30-9-2011 23:15:42
Ik ben 2 weken geleden naar JPC geweest en ik ben zeer tevreden! Ik heb er dan natuurlijk ook mijn droomkleed gevonden. Ik ben bijna 2 uur bezig geweest met passen, wat ik lelijk vond ging dadelijk weg, wat ik mooi vond bleef hangen. Toen ik alles had gepast wat ik wou passen, moest ik alles wat ik mooi vond nog eens passen en toen wist ik welk kleed ik wou. De verkoopster zei pas in de laatste pasbeurt haar mening, zodat ze haar mening zeker niet zou opdringen. Maar we waren het er allebei over eens welk het mooiste was Veel plezier met passen!
|
|
Caro
1-10-2011
|
3-10-2011 10:39:31
Hallo! Het suitekleed van mijn schoonmoeder kwam van JPC en zij was zeer tevreden. Ik ben voor het passen en kiezen meegeweest en vond het personeel zeer vriendelijk. Goede ontvangst, behulpzaam, niet opdringerig.
Heb de winkel zopas nog aangeraden aan een vriendin die volgende zomer trouwt.
Groetjes Caro
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|