Terug naar overzicht
Proficiat! Veel plezier op de trein
Hey, Wij gaan morgen onze laatste feestzaal bezoeken en dan zo snel mogelijk beslissen. Tis toch een opluchting als dat al vastligt hè... Veel plezier met de voorbereidingen!GroetjesAlessia
Proficiat, ik kan je alleszins al laten weten dat je een zeer goeie keuze gemaakt hebt :)Wij hadden ook voor De Snip gekozen, wij zijn 12 augustus dit jaar getrouwd en het was echt af!De bediening was super, alles overvloedig, heel vriendelijke mensen!en superlekker eten!veel plezier alvast!
Hey Johan, Ik heb vandaag ook mijn email verstuurd om de zaal vast te leggen. Ik kan wel zingen van geluk! Zoals ik al eens eerder schreef: ja jetzt geht's los!!! =)Groetjes,Nellie
Dag Johan,Inderdaad: DE SNIP is een PRIMA KEUZE!!Zeer vriendelijk en vlotte bediening.Ook de maaltijd is er voldoende en voor zover ik weet nog geen negatieve kanten van ondervonden.Als dj kom ik regelmatig eens in deze zaal en nog geen kritiek gehoord van mensen.Je kan dus gerust zijn.Wens je meer info of een vrijblijvende offerte?Neem dan maar gerust op met mij op www.partysound.be Groeten, Bart
proficiat, onze feest zal er ook door gaan! prijs-kwaliteit de beste keuze volgens mij!