Terug naar overzicht
Dag Ann,ik ben eventueel wel geinteresseerd in de hoepelrok. Ik veronderstel dat 190cm de omtrek is ipv diameter? Is het met 1 hoepel of meerdere?Kan je me een foto doorsturen van de hoepelrok en foto van jou in je trouwkleed? Zo kan ik ongeveer vergelijken met mijn kleed wat ik van hoepelrok nodig heb :-)mijn email is: stephanie.vandervorst@gmail.comalvast bedankt,groetjesStephanie
Hoi Ann,Heb je misschien een foto van de fotostaandertje en bloempotjes? Mag je altijd mailen pascalevdc@msn.comWas dit tafeldecoratie?x . Pascale
ik zal jullie foto'je doorsturen, moet er nog eentje maken!idd 190 was de omtrek! (sorry)er zit 1 hoepel in, onderaan...in de bloempotjes hadden we witte mini-roosjes gestoken! mooi...fotostaanders stonden op de kop van tafel met het tafelnummer op.(mensen kregen bij het binnenkomen een rode-hart-lolly, met hierop in alcoholstift een nummer geschreven, in de zaal stonden de fotostaanders, met hierin een foto van een lolly, en via pc hierin nr.geschreven, je zal het zien op de foto, en zo wisten de mensen waar ze aan tafel moesten gaan zitten)foto's volgen...GRTJS