Nu Online
Momenteel zijn er 749 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Low Budget...

30-9-2011 15:39:03
Hallo,

Iemand een ideetje welk een huwelijksreis we kunnen doen low budget?
We willen er niet te veel geld aan uit geven, aangezien we volgend jaar dan ook starten met de verbouwingen aan ons huis... Eerst gingen we niet op reis gaan, maar iedereen verteld ons dat we het ons zouden beklagen als we niet zouden weggaan,...
ideetjes zijn welkom!

Groetjes

Ellen
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1749

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik30-9-2011 15:51:35

hallo,
wij houden het ook simpel, zijn ook aan het bouwen en hebben teveel dieren om ver weg te gaan, je weet immers nooit dat er iets scheelt dan willen we snel terug kunnen zijn. daarom gaan wij 14 dagen naar normandie. prijs valt goed mee en we hebben een grote chalet gehuurd aan de kust met geen enkele buur naast ons dus echt zalig genieten van rust en stilte. het hoeft niet altijd ver of duur te zijn. hangt er natuurlijk vanaf of je rust, avontuur,actie enz.. zoekt maar op vele plaatsjes kan je het gewoon allemaal vinden. veel succes

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik30-9-2011 16:17:20

Ligt er een beetje aan wat je bedoelt met low budget natuurlijk, en hoe avontuurlijk je bent. Een paar dagen aan zee of in de Ardennen hoeft heel weinig te kosten, en dan ben je er ook even uit.

Via airbnb.com kun je heel goedkope dingen vinden, soms is het een kamer bij mensen thuis die je huurt, soms een heel huis of appartement. Als je goed zoekt op internet, kun je inderdaad wel goedkoop een huisje vinden niet al te ver weg.

Als het al iets verder mag zijn: wij zijn deze zomer in Portugal geweest, echt wel superromantisch en heel goedkoop. Vaak betaalden we maar 15 euro of minder voor een driegangenmenu voor twee! Vooral Porto en de streek rond de Douro kan ik van harte aanraden. Als je meer daarover wil weten, stuur maar een berichtje.

kim
7-7-2012
 Meld misbruik30-9-2011 16:32:47

Een lowbudget reisje is ni echt moeilijk te vinden denk ik.
Een paar dagen naar Frankrijk, Spanje, Turkije... Luieren in de zon, stadjes bezoeken.
Allemaal leuk!
Een huwelijksreis hoeft niet altijd alleen maar duur en luxe te zijn. Gewoon genieten onder jullie 2tjes! :-)

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik30-9-2011 16:37:22

Wij willen er ook niet al te veel geld aan uit geven maar willen wel naar de zon (en er moet ook cultuur zijn). Aangezien wij in de winter trouwen zullen we al iets meer moeten betalen als we de zon willen zien!

renske
12-8-2011
 Meld misbruik30-9-2011 17:43:00

ook hier was dit zo onze huwelijksreis van een weekje aan zee in de caravan van mijn schoonouders ;-) klinkt saai maar je maakt dit zo leuk dat je zelf wil natuurlijk.
dus gewoon in België of de omliggende landjes hier ...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-9-2011 17:54:35

Ook bij ons: low budget en dicht bij huis: wij logeerden op een hoevehotel in Oostende, fietskes mee gepakt en een midweekje aan zee: héél tof en héél relaxed!

Hoevehotel: http://www.swhosting1.com/users/kruishof/

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik30-9-2011 19:28:38

Mercie voor alle leuke tips al...
Ik zal dan eens beginnen zoeken :-)

groetjes!

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik30-9-2011 20:08:56

Wij zullen een last minute centerparcs doen! Komt heel wat voordeliger uit!

Nathalie
19-11-2011
 Meld misbruik30-9-2011 21:48:41

wij hebben hier nog een bongobon citytrip parijs liggen , wij gaan die maar gebruiken als huwelijksreis, :) !

Centerparcs is ook leuk , zolang jullie maar met zen 2tjes kunnen genieten !

tima
8-9-2012
 Meld misbruik30-9-2011 22:40:42

ik overweeg om ook een last minute te nemen op nekkerman was vandaag voor €299/persoon all in 4* 7 nachten cuba vind ik wel super
http://www.neckermann.be/last-minute/ListerPage.aspx?fh...

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik1-10-2011 8:22:12

wij denken er ook aan om een last minute te nemen, prijzen toch veel goedkoper dan vroegboekkortingen en dergelijke.
Succes!
x

jessy
16-6-2012
 Meld misbruik1-10-2011 11:32:49

Wij gaan een weekje Turkije doen met all-inclusive. Denk dat we gesteld zijn alles in rond de 1000€ per persoon. Gewoon luilekkeren in de zon en aant strand
Zouden normaal ook naar een duurdere bestemming gaan, Mexico nl, maar dan moet je toch al direct 2 weken of langer gaan vind ik. En naargelang we onze kleine meid nog niet zolang willen achterlaten, zal het een week Turkije worden en binnen een jaar of 2 dan met zen 3tjes naar Mexico gaan.

grtz Jes

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 11:36:23

Hoi Ellen
ook oost-europa is een aanrader.

Vb Slovenië of Kroatië zijn wij al geweest.

goekope verblijven, prachtige natuur, toffe stadjes, ... En zeker haalbaar om met de wagen naartoe te rijden.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik3-10-2011 12:14:32

Toscane is prachtig en superromantisch!!!! Echt zo'n mooie bestemming!!
Rustig genieten, lekker eten, winkeltjes afzien, ...
Jullie zouden nog voor het drukke hoogseizoen gaan dus wss heb je dan ook nog een goede prijs of gratis nachten. Wel op tijd boeken en als je met het vliegtuig zou gaan, zeker een huurauto boeken want die heb je daar zeker nodig.
Wij hebben een week gespendeerd afgelopen september en het is zo'n aanrader!
Als je met de auto gaat kun je bijv. een stop maken in Straatsburg en/of Milaan, ook zeker de moeite! Succes! XXXX

Merel

Meld misbruik3-10-2011 13:32:08

India ... tegenwoordig heel goedkoop. Inclusief vlucht heb je al een rondreis van 1200€. En het eten terplekke is spotgoedkoop. Met 5€ per dag kan je er al heel royaal gaan eten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums