Terug naar overzicht
Hey Ellen,Leuk om te horen dat je zo een goede ervaring had! Hebben ze veel kleedjes van Maggie Sottero daar. Ik ben ook helemaal zot van die jurken. Ik heb zowel naar Lasposa als de outlet gemaild om te horen of ze daar de jurk hebben die ik zo graag zie... MAAR GEEN REACTIE VIA MAIL . Welke prijs vroegen ze voor die Maggie Sottero als ik zo nieuwsgierig mag zijn. Ik heb nog geen afspraak willen maken in Lasposa omdat je vaak ook negatieve dingen leest daarover...Vele groetjes
Sorry Elien dus
La Sposa is echt super! Ik ben er ook een 2tal weken geleden voor het eerst geweest en ze zijn echt supervriendelijk en absoluut niet opdringerig. Ik mocht ook alles nog eensnlaten bezinken. Via mail krijg je idd geen antwoord, heb ik ook gemerkt. Maar aan de telefoon kan je ook vragen of ze een bepaald kleed hebben. Elien, wil je soms verklappen welk model het was? Ik ben ook zot van een kleed van Maggie Sottero, ze zijn zooooo mooi e! Sofie, voor het kleed dat ik gezien heb was het €1800 ongeveer. Nog veeeeel pasplezier :) *
de nieuwe collectie van maggie sottero was wel nog niet binnen maar voorlopig zinnen gezet op de sylvia en da kwam op 1380euro...alle kleedjes die hen gepast waren rond die prijs...dus valt wel mee denk ik...heb voor dit kleed een prijsindicatie gedaan via de honeymoonshop en daar ligt deze tussen de 1500 en 1750euro...dus ik vind da de prijs wel goe zit in lasposa....voorlopig niets negatiefs erover.van MAggie sottero eigenlijk maar kleedje gepast omdak ni zo voor de poefie dingen te vinden ben...alleen de Alijntjes ... en ze hadden grotendeels nog die poefie dingen maar er komt nog een kleedje of Alijn binnen met de nieuwe collectie.
oooo zo leuk om te lezen zeg!Ik heb daar binnen 3 weken ook een afspraak en krijg nu al kriebels als ik dit zo allemaal lees:-)