Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring trouwbeurs Antwerpen

30-9-2011 23:30:09
Hallo allemaal,

Vandaag met mijn liefje naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en dat was best leuk!
De nieuwe For Lovers gekocht met korting, veeeeel boekjes en foldertjes gekregen met hier en daar kortingsbonnetjes in.
Vooral veel kleedjes gezien...en nu kriebelt het helemaal om te gaan passen volgende week woensdag!!

Als ik door de nieuwe bruidsmagazines blader, blijven er toch een aantal merken hangen waaronder Ladybird, collecties van The Group (oa Miss Kelly, Just for You) en Maggie Sottero.
Op naar de eerste pasbeurten!!

groetjes

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 26 | Gelezen: 1634

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik1-10-2011 9:43:37

Hoi Sanda,

mijn getuige en ik gaan vanmiddag samen eens een kijkje nemen, hopelijk is het niet té druk... maar ik duim voor prachtig weer, dan wil er toch niet al te veel volk binnen zitten :)

groetjes!

Ellen
15-9-2012
 Meld misbruik1-10-2011 12:17:24

Hej,

Ik was gisteren ook op de beurs samen met mijn verloofde :). Het was superleuk! We hadden gerekend op maximum 3 uur daar te blijven, maar uiteindelijk waren we daar 4 uur en hadden we nog tijd tekort! Gelukkig doe ik binnenkort nog een beurs met mijn beste vriendin :).
Het was fijn van de verkopers van bepaalde winkels al eens te leren kennen en ook enkele ceremoniemeesters (wij trouwen niet voor de kerk en zijn nog op zoek naar iemand die de ceremonie wil leiden, zoals rent a priest). Het lijkt mij superbelangrijk van je op uw gemak te voelen bij een ceremoniemeester of een verkoper/verkoopster van het bruidsjurk. Alles lijkt zowat op zijn plooi te vallen met onze organisatie enkel de ringen zullen waarschijnlijk de grootste uitdaging worden. We hebben daar echt nog geen idee van... Op de beurs stonden er verschillende winkels waardoor je echt een betere kijk hebt op wat er allemaal bestaat.

De beurs was echt een aanrader! En veel geweldige gratis boekjes :)!

Groetjes, Ellen

kim
7-7-2012
 Meld misbruik1-10-2011 15:55:37

Hey Sandra!
Ik was verzot op Maggie, en uiteindelijk is het een ladybirdje geworden ;-)
Dus vééél passen is de boodschap!
Geniet ervan,
Kim

ps: Kom jij soms in Londerzeel ? Denk u al eens gezien te hebben in 'real life' :-)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik1-10-2011 16:18:23

wel ik heb een beetje een negatieve ervaring met de beurs. Het was nog redelijk vroeg en het was zoooooo kalm dat er nog weinig mensen waren en we werden echt beprongen om de meter met flyers en mensen die dingen kwamen uitleggen. Ik voelde mij een beetje een prooi daar. wel paar interessante ideetjes opgedaan en vermoedelijk onze bruidsauto gezien.

Els
4-8-2012
 Meld misbruik1-10-2011 16:36:23

Wij waren er gisteren ook! Ik vond het eigenlijk ook kalm.
We hebben ook veel flyers, folders en boekjes gekregen. Deze morgen alles eens doorgenomen en geselecteerd wat nog van nut kan zijn. Ik hoopte een standje te vinden met huwelijkskaarsen, maar dat hebben we niet gezien. Iemand een idee waar we dat kunnen gaan halen (regio Antwerpen)?
We hebben ook nog ringen nodig en daar waren standjes genoeg van juweliers en ontwerpers. We weten nu wel dat onze smaak wel wat verschilt, het zal niet gemakkelijk worden om ringen te vinden.
Ik vond het zeker en vast de moeite om te gaan.

Veel organisatieplezier!
Els

benita
8-9-2012
 Meld misbruik1-10-2011 17:10:27

Morgen ook eens gaan kijken samen met m'n zus en mama.

Ben eens benieuwd :-)

veerle
23-6-2012
 Meld misbruik1-10-2011 17:32:24

Ik deel volledig de mening van Sara! Wat een teleurstelling! Komt het omdat ik de belangrijke dingen al geregeld had? Ik weet het niet. Mijn verloofde en ik werden ook gek van al die mensen die op u af vliegen en zich al omdraaien nog voor ze hun zin beeindigd hebben om zo op de volgende te springen. Ik vonde het echt niet de moeite.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-10-2011 18:28:37

4 uur?! Wij waren daar 3 jaar terug op een half uurtje buiten... :s

kevin
1-6-2012
 Meld misbruik1-10-2011 19:39:36

Wij zijn vandaag kort na de middag geweest, het was een gezellige drukte. We hebben onze gitarist nu is horen spelen en hebben onze trouwringen gekocht bij ines b

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik1-10-2011 21:04:33

wij zijn ook geweest en ik vond het ook nogal flauwtjes! idd de verkopers komen snel af met flyers en uitleg maar dat vond ik op zich nog ca va-kes!

alleszinds zou ik de beurs niet aanraden maar bon dat is natuurlijk mijn mening. (waren er trouwens ook op een uurtje weer buiten.

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik1-10-2011 22:43:34

Wij zijn gisteren ook geweest.

Werden ook langs alle kanten 'besprongen' door mensen met flyers en uitleg.

Wel tof om de ringen van FDO in het echt eens te zien, en ook de mensen die onze uitnodigingen gaan maken (Carta Rosa) Waren daar.

Maar langer dan een klein uurtje hebben we het niet uitgehouden.
Misschien gaan we morgen even rap heen en weer om onze ringen te bestellen, bespaard ons een lange trip naar Izegem...

Ellen
15-9-2012
 Meld misbruik1-10-2011 22:47:48

Wij zijn nog maar net begonnen met plannen, misschien daarmee dat het voor ons zo interessant was. We hebben nu een duidelijker beeld van welke richting we uit willen gaan. Ik heb nu ook zekerder geworden van de keuzes die we al wel gemaakt hebben (zaal, fotograaf). En het was ook eens fijn om een modeshow te zien waarbij je anderen de trouwjurken aan ziet hebben. Uiteraard hebben anderen een ander figuur, maar sommige jurken hadden eerder een 'flow', anderen bewogen niet veel enzovoort. Door de reactie van mijn vriend op bepaalde jurken, weet ik dat we zeker dezelfde smaak hebben qua jurk :) fieuw

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik2-10-2011 3:23:31

Wij waren er vrijdag avond en hebben er echt 4 uur binnen geweest.

Wij hebben de grote dingen allemaal al vast staan, maar toch hebben we enorm veel ideetjes opgedaan.
Ik genoot er ook gewoon van de sfeer, iedereen loopt daar goed gezind rond ...

Wij hebben ook zakken vol folders meegekregen, maar daar stoorde ik me zeker niet aan. Iedereen mocht zijn verhaal doen.

Vrijdag was het ook rustig, wat ik liever heb, dan dat je een kwartier moet wachten vooraleer je bij een vitrine met ringen kunt bv

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik2-10-2011 17:25:30

Wij zijn juist terug van de trouwbeurs...en ik vond het echt super! We zijn er een goede 3 uur geweest en ook wij hebben al heel wat vastliggen, maar toch ook echt nog toffe dingen ontdekt!

En ook een aantal kortingsbonnetjes (van toch wel leuke bedragen van 50 tot 150 euro) kunnen opscharrelen (kan ik gebruiken voor de suitekledij van de getuigen, trouwkostuum van mijn ventje, ringen, ....). Ook gratis de For Lovers kunnen meenemen, en de Loving You tegen korting. Dus ik ben happy! Ook mijn vriend vond het echt leuk! Vooral de auto's en kostuums konden zijn aandacht trekken (en de lingerie in de modeshow - boys always be boys ).

En wie weet winnen we ook nog wel een reisje naar Thailand of Kreta (haha...ik en iets winnen, komt nooit iets van, maar goed we kunnen maar blijven dromen hè !)

Twas dus een geslaagde namiddag, ben blij dat we geweest zijn!

Lieve groetjes

Chantal

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik2-10-2011 20:13:46

@ Ellen: echt heel veel boekjes é :-)! wij hebben ook vooral de ringen bekeken, zo hebben we een beetje een idee van prijsklasse ook. ik vond het toch wel een leuke beurs, ondanks wij ook al vrij veel geregeld hebben :-)

@ Kim: Ik ga zowiezo ook Ladybird passen :-) ben benieuwd! Oei ja...ben in Londerzeel naar school geweest oa :-) heb vroeger ook in 'den egmont' gewerkt en op "the vibe" - misschien van daar??

@ Sophie: ik denk ook dat het vrijdag de rustigste dag was...kon je overal rustig kijken é :-)!

@ Chantal: die lingerie! haha! mijn liefje was ook ineens enthousiast! ;-) en de auto's...inderdaad!! En handig dat hij er bij was om al die zakjes en boekjes te dragen é! :-)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik2-10-2011 20:29:28

Oh zo handig dat hij de zakken kon dragen! Man man, op de duur was dat zo zwaar! Hehe, onze ventjes zijn toch schatjes hè!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik2-10-2011 23:31:50

Hier ook toch een kleine teleurstelling...
Na eerst vijf min per ongeluk aangeschoven te hebben aan de kassa van de eroticabeurs, dan toch onze weg gevonden naar de juiste inkomhal ;) *schaam*
En idd, om de vijf seconden werd er een folder onder onze neus geduwd, ik had plaatsvervangende schaamte voor die mensen die zichzelf zo hard aan het verkopen waren. Soms had ik hierdoor al geen zin meer om die mensen hun ringen/foto's/whatever nog van dichterbij te bekijken! En ook, maar dat ligt misschien echt aan ons... ik vond het vaak nogal typisch en cliché, als je dus een iets alternatievere trouw wil, kom je niet echt aan je trekken daar. Je moet je door de limo's, poefjurken en balloncreaties wurmen... En die oppervlakkige verkoperspraatjes! Nuja, not al bad... Ook wel info gevraagd over zo'n fotohok en wat ringen bekeken en veel gelachen met schrijffouten. Maar na 45 min hadden we toch beslist dat het ons ding niet was en zijn we buiten van de zon gaan genieten :)

Leen
13-9-2014
 Meld misbruik3-10-2011 9:21:40

@Véronique, het valt mij op dat jij altijd negatief bent over betalende beurzen, terwijl je al meer dan 2 jaar getrouwd bent. Trouwens, jij spreekt over je ervaring van 3 jaar geleden terwijl de Trouw-mariage beurs over 2 jaar is overgenomen door de mensen van het magazine Lovers (heb dat daar gehoord van een standhouder en die zei dat de beurzen sindsdien fel verbeterd zijn)

Misschien eens opnieuw gaan kijken nu ipv de bruidjes van nu op een verkeerd spoor te zetten.
Ik ben in ieder geval fan. We wilden even binnenspringen om verder van het mooie weer te genieten en zijn denk ik meer dan 4 uur binnen geweest. Zelfs mijn vriend was enthousiast (@ Chantal, daar hadden de auto's en vooral de lingerie idd veel mee te maken).
Ik vind het ook niet erg om aangesproken te worden, ik vind persoonlijk contact nog altijd belangrijk en dat heb je zeker op de beurs. Wij hebben in ieder geval veel toffe ideetjes opgedaan.
Ps voor alle bruidjes die nog aan hun misboekje moeten beginnen, ik heb daar het magazine Lovers gekocht en er staat een hel interessant artikel in over misboekjes, ook een aanrader!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 13:38:00

hey iedereen,

gisteren eens gaan kijken met de mama & zus,
had het toch veeeeel groter verwacht, je bent er eigelijk vlug door, op een klein uurke toch wel gezien.
het was wel eens leuk om je te laten sminken door de mensen daar,
en je krijgt massa folder'kes mee, dus weet wat te doen :-)
ben blij da ik het eens gezien heb, maar vind het veel te duur (10 euro) voor wat het maar is. gelukkig had ik wel een gratis ticket via for lovers magazine.
toen we weg gingen serieus de slappe lach gehad!! met de mensen die op straat liepen, om naar de erotica beurs te gaan (was der juist naast) man man, wa was dat!
haha ;-)
dus al bij al, een leuke middag gehad met "the girls " :-)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik3-10-2011 14:46:16

Hey lieve bruidjes!
Ik ben ook even binnengeweest maar vond het ook een tegenvaller...
Natuurlijk : ik heb de meeste dingen al klaar (we trouwen tenslotte al over 207 dagen, jippie! ) en voor uitnodingen enz. heb ik ook allemaal een idee in mijn hoofd wat ik wil.
Echt nieuwe ideetjes heb ik daar zeker niet opgedaan, wss hebben mijn vele uurtjes gesurf in de afgelopen maanden daar iets mee te maken...
Ik kan me wel voorstellen dat andere bruidjes het super vonden!
Succes nog iedereen! X

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik3-10-2011 20:01:02

@Leen: Ik ben heus niet de enige, als ik de reacties hierboven lees, hoor!
En ooit al eens een gratis beurs gedaan? Is nét hetzelfde! Dus begrijp niet dat ze daar dan 10 euro inkom moeten vragen...
Maar hey, ieder zijn ding, hé!

Leen
13-9-2014
 Meld misbruik3-10-2011 21:19:07

@Véronique, ik snap trouwens niet waarom jij na 3 jaar nog altijd op het forum zit en praat over zaken die veranderd zijn ondertussen.

Ik heb gisteren de uitleg van die standhouder gehoord dat de Trouw-Mariage beurzen enorm verbeterd zijn de laatste 2 jaar na die overname, trouwens ik heb even op de websites van andere beurzen gekeken en vind nergens de condities van 1 betalende + 1 gratis inkom terug, ik heb me meer dan 4 uur geamuseerd aan 5€ per persoon en veel ideeën opgedaan.
Misschien zelf weddingplanner worden als je het toch zo goed weet allemaal, sorry, maar je licht de bruiden van nu totaal verkeerd in.
En reacties zijn idd verschillend hierboven, maar ik tel meer positieve als negatieve, met de jouwe hou ik geen rekening, m'n mama is 27 jaar geleden getrouwd, als zij haar verhaal hier begint te doen dan zijn we helemaal vertrokken.
Ik erger me gewoon aan mensen zoals jij, die beurs was tof en Ok, dus laten we het hoofdstuk hier maar afsluiten!
Voor de bruiden van nu, vraag je gratis kaart aan en overtuig jezelf
En nee, ik heb geen aandelen mocht je dat suggereren in een volgende reactie, ik ben gewoon tevreden.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-10-2011 17:18:09

My god, wat een leuke conversaties hier...!
Het is toch niet nodig om zo tegen elkaar uit te vliegen?
Iedereen geeft toch maar zijn mening? En daar heeft iedereen recht op ook!! xxxx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 18:27:48

Mijne topic doet ier nogal stof opwaaien é seg :-)

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-10-2011 18:58:26

@Leen: Dan vraag ik me af wat jij op dit forum komt zoeken... Blijkbaar hoef jij geen meningen of reacties van anderen...

En ja, ik ben ondertussen al meer dan 2 jaar getrouwd, so what? Ik wist niet dat dit forum enkel en alleen bestemd was voor mensen wiens grote dag nog moet komen... Als je het echt wil weten, wij zijn na ons huwelijk aan onze kinderwens begonnen en hebben een hele medische rompslomp ondergaan, dan ben je blij dat je nog eens kunt 'wegvluchten' naar onbezorgdere tijden... Maar ik dacht dat ik me hier niet moet verantwoorden voor jou...

B.t.w. als je even gaat kijken naar mijn berichten, denk ik dat ik de afgelopen tijd al méér mensen heb geholpen dan jij... Als je dag voorbij is, heb je vaak al ervaringen met bepaalde zaken en kan je dingen realistischer inschatten dan als je 'grote dag' nog moet komen. Maar hey, kan je er niet tegen, lees er dan over, hé! Grow up!

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik7-10-2011 16:07:01

Verdraagzaamheid....Het is niet omdat de ene zich ergert aan iemands opinie, dat een ander deze niet waardevol mag vinden. Laat ons gewoon vriendjes blijven, toch?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...