TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nancy
19-5-2012
|
1-10-2011 21:48:22
Ik heb mijn kleedje bij youniek gekocht. Het 1e dat ik gepast heb is het ook geworden. Had al wel een beetje de stijl in gedachten die ik wou. Was meteen verkocht. Ik kon nog veel winkels ddoen maar dan zou ik toch ongeveer hetzelfde kleed kiezen maar nooit tegen de prijs die ik daar betaal. En de service is heel goed. hopelijk heb je er iets aan en nog veel plezier met de voorbereidingen!!
Groetjes Nancy
|
|
Mieke
12-5-2012
|
1-10-2011 23:46:14
Hey,
Ik was ook aan het twijfelen tussen twee kleedjes... De eerste keer heb ik mijn moeder meegenomen en daarna ben ik (zonder probleem) nog een tweede keer mogen gaan passen met men zus en men getuige erbij. Uiteindelijk heb ik het kleedje genomen waar ik me best in voelde en waar we alle vier een wow gevoel bij hadden...
Ik heb ook een hoepelrok vind het idd wel makkelijker om te stappen en zo en men kleed valt ook nog mooier dan :-).
Grts & have fun, Mieke
|
|
ellen
14-4-2012
|
2-10-2011 10:18:38
Hey,
Amai wat een ervaringen met die bruidwinkels, pff... knap dat je nog en derde winkel wou doen...
Tgou, moeilijk om een knoop door te hakken, maar het geen je eerst naar grijp zou ik nemen.... en als het mogelijk is de dingen die je mooi vind van de twee combineren...
Ikzelf heb ook geen hoepelrok... maar denk dat ik eens ga vragen voor eentje er onder (je hebt dat in verschillende maten en breedtes... want mijn jurk wandelt ook helemaal niet gemakkelijk...., maar is wel een vrij dure kost voor iets dat niet echt nodig is...
Veel groetjes Ellen
|
|
Kirsten
18-2-2012
|
2-10-2011 13:28:10
Hey Kelly,
ik heb ook mijn kleedje bij Youniek gevonden! Ik was ook héél tevreden met de service! Ik had op voorhand al eens op hun site gekeken en daar was toen al 1 kleedje dat ik echt SUPER mooi vond. In de winkel vond ik dat zelfde kleedje ook nog steeds mooi. Ik heb dan een 8-tal kleedjes gepast, maar als eerste het kleedje van de site. En uiteindelijk is het dat kleedje ook geworden. Er waren nog een aantal andere die ik wel mooi vond, maar bij die eerste jurk had ik echt een wauw-gevoel en hadden mijn getuige en mijn mama tranen in hun ogen :)
Ik zou zeggen, slaap er nog een paar nachtjes over, ga gewoon terug naar Youniek, pas die 2 kleedjes nog eens, en misshien kan je dan een combinatie maken van de 2? Ik heb zelf ook nog een paar kleine aanpassingen laten doen aan mijn jurk..
Veel succes nog!
Groetjes, Kirsten
|
|
Kelly
8-6-2012
|
2-10-2011 15:16:30
Dankjewel allemaal voor de goede raad! Ik denk dat ik over een tweetal weekjes nog eens terugga en dan iemand anders mee ga nemen om toch nog eens een andere mening te hebben. En ondertussen ga ik ook eens zoeken naar een goedkope (eventueel 2de hands) hoepelrok.. Dan kan ik de dag zelf nog beslissen of ik deze wel of niet draag.
|
|
Ilse
10-10-2010
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|