Terug naar overzicht
Hoi,Bij ons stond op 'Graag antwoord voor 15 juli' maar hier en daar hoor ik van mensen die niet goed hun uitnodiging lezen dat ze dachten dat ze enkel iets moesten laten weten als ze niet kwamen. Dus wat je er ook op zet er zullen altijd van die mensen zijn die het de normaalste zaak van de wereld vinden dat ze komen en dat jij dat we zal weten! Ik moet wel toegeven dat veel mensen al iets hebben laten weten dus er bestaan wel mensen die doen wat er van hen gevraagd wordt. :-)Debra11/08/06
Bij ons staat erop: graag een seintje voor 14 juli, ook als je er niet bij kan zijn. Voilà. En dat schijnt voorlopig erg goed te werken... Veel succes !Katrien (28/7/06)
Ik had eerst: "Graag bevestiging voor 10 september of u al dan niet aanwezig zal zijn"Maar dan vond ik dat het nogal negatief overkwam, zo van: "Het blijft me eigenlijk hetzelfde of je nu komt of niet"Nu hebben we ook: "Graag antwoord voor 10 september", maar ben inderdaad bang dat alleen mensen gaan verwittigen die NIET komen.Andere tips zijn welkom!Alvast bedankt voor de andere reacties!
Van ons stond er ook op: Gelieve te verwittigen voor ...Heel veel mensen verwittigden niet, omdat ze niet kwamen of omdat ze ervan uitgingen dat we wel zouden weten dat ze komen!!! Bijna de helft van de mensen moeten opbellen. Ondertussen hebben we van iemand gehoord dat zij op hun uitnodiging gezet hadden: 'Een ja of een neen, we horen jullie graag even aan onze telefoon'Groetjes, Jeroen en Mieke (4 dagen nog!)