Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bevestiging uitnodiging

3-7-2006 13:21:53
Welk zinnetje gebruiken jullie op de uitnodiging om de mensen te vragen te bevestigen als ze naar het feest komen EN te verwittigen als ze niet komen (ik doe het liever zo, in alle gevallen iets laten weten, niet enkel als ze niet kunnen komen).

groetjes
Katrien
30-9-2006

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1563

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik3-7-2006 13:41:49

Hoi,

Bij ons stond op 'Graag antwoord voor 15 juli' maar hier en daar hoor ik van mensen die niet goed hun uitnodiging lezen dat ze dachten dat ze enkel iets moesten laten weten als ze niet kwamen. Dus wat je er ook op zet er zullen altijd van die mensen zijn die het de normaalste zaak van de wereld vinden dat ze komen en dat jij dat we zal weten! Ik moet wel toegeven dat veel mensen al iets hebben laten weten dus er bestaan wel mensen die doen wat er van hen gevraagd wordt. :-)

Debra
11/08/06

katrien
28-7-2006
 Meld misbruik3-7-2006 13:59:34

Bij ons staat erop: graag een seintje voor 14 juli, ook als je er niet bij kan zijn.

Voilà. En dat schijnt voorlopig erg goed te werken...

Veel succes !
Katrien (28/7/06)

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik3-7-2006 16:44:52

Ik had eerst: "Graag bevestiging voor 10 september of u al dan niet aanwezig zal zijn"

Maar dan vond ik dat het nogal negatief overkwam, zo van: "Het blijft me eigenlijk hetzelfde of je nu komt of niet"

Nu hebben we ook: "Graag antwoord voor 10 september", maar ben inderdaad bang dat alleen mensen gaan verwittigen die NIET komen.

Andere tips zijn welkom!

Alvast bedankt voor de andere reacties!

Mieke
7-7-2006
 Meld misbruik3-7-2006 18:47:33

Van ons stond er ook op: Gelieve te verwittigen voor ...
Heel veel mensen verwittigden niet, omdat ze niet kwamen of omdat ze ervan uitgingen dat we wel zouden weten dat ze komen!!! Bijna de helft van de mensen moeten opbellen.
Ondertussen hebben we van iemand gehoord dat zij op hun uitnodiging gezet hadden: 'Een ja of een neen, we horen jullie graag even aan onze telefoon'
Groetjes, Jeroen en Mieke (4 dagen nog!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info