Terug naar overzicht
Hoi Sara,Ik heb zelf voor een kleedje met kant gekozen. Ik heb veel kanten kleedjes gepast en er zit toch wel veel verschil in de prijs moet ik zeggen. Goedkoopste was 1350 EUR maar ik vond ook dat je dat zag aan de kant (beetje grover, net alsof het er "op" lag). Mijn kleedje is met heel fijne kant (zit precies in de stof) maar de prijs was jammer genoeg ook navenant: 2290 EUR. Je hebt nog duurdere kanten kleedjes maar gelukkig vond ik daar mijn ding niet tussen :)Het eerste wat ik altijd deed was het kleedje op de kapstok van dicht bekijken om te zien of het kant wel mijn ding was want er zit heel veel verschil op.Veel plezier met het passen!Liefs,Nathalie
Hey Sara,ik moet Natalie gelijk geven. Ik heb ook een kleed met kant ( zelfs mijn sleep) , en ik moet zeggen dat als je naar de fijne kantsoorten gaat de prijs ook mee omhoog gaat.Ik heb kleedjes van 1500 € tot 4000€ aangehad met kant...Bovendien heb je ook veel verschil in zijde en dergelijke ook. Je ziet het vaak als de jurken naast elkaar hangen...De goedkopere zijn idd meer de gaas met een bewerking op, de duurdere zijn echt kant.Voor mijn jurk hebben ze rondom de bekken van de kant gebruikt en wilt dus zeggen dat ze ook veel verlies hebben op de stof.Plus zeer fijne kant gevolg ik zit idd in de dure klasse van jurk nl over de 3000 €.Ik vond het zelf duur, maar ik ben er stapelverliefd op...Veel plezier met passen!
Dag Dames,Ik heb ook een heel mooi kleedje met kant aangehad. Ik was bij Youniek geweest in Turnhout. Daar liggen de prijzen tussen 400 en 900. Het kanten was het duurste, maar ook heel mooi afgewerkt en het was geborduurde kant, geen geplakte. Geplakte kant is meestal (naar mijn mening) niet zo mooi als geborduurde. :-)Groetjes!x. Pascale
LadysIk had zelf niet verwacht dat je echt veel verschil zou zijn in een jurk van 1500 euro en een jurk van vb 3000 euro, maar dit is echter wel zo ( ik dacht dat dit eerder naamgebonden hoge prijzen waren --> Je betaald voor de designer) --> Vond het verschil zelfs vrij groot. Ook het draagcomfort ging omhoog naarmate dat de prijs steeg, dit is natuurlijk mijn eigen ervaring.Zelf heb ik voor een jurk van Valentino gekozen met een heel hoog draagcomfort omdat dit voor mij erg belangrijk is, de stoffen van een duurdere jurk vallen ook mooier, kreuken minder,....Tania
Als je echt iets exclusiefs wil hebben tegen betaalbare prijzen moet je naar www.bruidsmodehasselt.be gaan. Gemiddelde prijzen zijn € 1399,- en tot einde november krijg je een korting van - 10% op nwe collecties. Echt doen!!!