Terug naar overzicht
heyik heb mijn menukaarten gewoon bij ava gekocht en deze dan door de printer gestoken.na vele mislukkingen ehb ik dan toch ontdekt dat je het kaartje best samen met een A4formaat door de printer duwt omdat hij anders vasthangt dat hij het papierformaat niet herkent =-)ik zou er niet al teveel tijd in steken om die te maken, dat wordt toch weggesmeten (of misschien af en toe eens ééntje bijgehouden)groetjesMieke
Hey,wij hebben al onze uitnodigingen in het dubbel gekregen door een fout van de drukker (gelukkig hebben we niet het dubbel betaald!) :)Onze menukaarten heb ik gemaakt door onze uitnodiging in twee te snijden en dan op de achterkant het menu te drukken. De voorkant is dus hetzelfde als onze uitnodiging en ik steek de kaartjes gewoon door de printer.Wat ik ook al gezien heb is het menu in een fotokadertje en zo twee per tafel. (Leuke kaders zijn die van ikea een kadertje op een houder, precies een schildersezel)Ideetjes genoeg!GroetjesElke08/07/06
hallo,wij hebben ook zelf onze menukaartjes gemaakt met de pc. Op de voorkant staat er een foto van ons op het moment dat de zon ondergaat en je ziet eigenlijk alleen de contouren van ons gezicht omdat er geen reflectie is van het licht. Dit geeft een heel mooi resultaat! Met deze foto hebben we bijpassende naamkaartjes. Het is ook iets wat de mensen nog bijhouden. In ieder geval veel succes. Groetjes. Heidi en Karel (nog 18 dagen)
Ik heb met mijn chef afgesproken dat ik tegen een zeer klein prijsje onze uitnodigingen, menukaarten en misboekjes op de kopiemachines van het werk kan afdrukken. Ik heb dit al eens getest en de kwaliteit zag er goed uit.Groetjes,Kirsten 09/06/2007