Terug naar overzicht
Bij Bo Couture in Merksem hangt er in de etalage een papier (totale uitverkoop).Groetjes,Phyllis
Zeker gaan zien bij Linx in Leuven (als je graag Linea Raffaelli ziet): daar doen ze, in de maand juli, alle pasmodellen weg aan soldenprijzen. Althans, dat was vorig jaar toch zo. Je moet de site maar in het oog houden: www.linx-fashion.be groetjes
Hoi Peggy,ik heb mijn trouwjurk ook in de solden gekocht. Je moet je dan uiteraard wel tevreden weten met een confectiemodel van waar jou maat binnen is. Bij mij zat het direct als gegoten. Ze hebben het maar een klein beetje moeten aanpassen omdat ik een beetje vermagerd was... Dat moesten we dan wel nog apart betalen maar ik denk dat we alles samen nog geen 500 euro betaald hebben. Wat ik toch vrij goed vond want ik had geen zin om het driedubbele te betalen voor een jurk die je daarna nooit meer kan aandoen! Het was in Oostende in de kapellestraat (Azuro). Er is daar nu ook uitverkoop en je kan er echt slagen doen. Ook voor suitekledij!Groetjes,Astrid15.07.2006