Terug naar overzicht
Hoi Jill, heb op u andere vraag ook al geantwoord.Ik betaal nog niet de helft zoals je op haar website kan zien é.groetjessophie
Hoi Jill,Je kan ook altijd eens kijken op mijn website. Mijn prijs is 90 euro voor proefmake-up en op de dag zelf. Ik woon 20min van Antwerpen.Mvgr,Laura
Dag Jill,Kijk dan zeker eens op www.glitglam.be .GroetjesDavywww.allegebeure.be
Ramona beauty gaat bij mij de make up doen! Ze heeft ook een website! Goed gedaan en een vriendelijke madam!Linde
Hoi Jill,Ik kan je aanraden eens te kijken bij GlitGlam, ook op deze site te vinden. Jessica is een professione visagiste die diverse pakketten heeft en toch betaalbaar. Ik heb al een paar keer met haar samengewerkt en niets dan goede reacties gehoord.Ook Laura, van Lauracolor is een aanrader. Deze dame is eveneens zeer professioneel en betaalbaar. Bij haar ook diverse pakketten waaruit je kan kiezen. Ook over haar niets dan positieve reacties.Trouwens Jessica en Laura zijn geen concurrenten van elkaar, maar vriendinnen.MvgrLudo
hoor eens bij Eefje Bolsens. Ze woont in Reet :-). Ik werk vaak met haar samen. Ze doet ook haar. Succes!www.nunu-style.com
Dag Jill, Bij mij betaal je hetzelfde voor de proefsessie als de dag zelf.Voor de proefsessie kijk ik ook niet echt naar de tijd, wel je tevredenheid..Voor make-up 2 x 75 euro: 150 euroVoor hairstyling en make-up 2 x 125 euro: 250 euroverplaatsingsonkosten: 0,35/kmIk ga altijd aan huis voor de regio Vlaams-Brabant, Brussel, Oost-Vlaanderen en Antwerpen.groetjesAnnie
Dag Jill, Ik heb ervaring met Sarah Kay Visagiste. Het was gewoon super en heel aangenaam.Zij vroeg 70 € voor make- up + proef aan huis + lippenstift.Echt een aanrader!Hier haar gegevens: sarahkay@telenet.be of 0478 69 63 26Succes