TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
2-6-2012
|
2-10-2011 19:17:33
Hoi Jill,
Nadia heeft mijn proef make-up al komen doen. Ik ben namelijk heel allergisch aan al die producten.
Zij is tot bij mij gekomen met de gepaste producten. We hebben bijna 2 uur bezig geweest, niets was teveel!
Een beetje meer van dit, een beetje minder van dat, tot het dat was wat ik wou!
Dus ja, ik heb haar geboekt voor 2 juni, en waarschijnlijk komt ze me 's avonds nog hersminken, niet omdat de smink niet houd, maar omdat ik een iets meer opvallendere make up voor het avondfeest zou willen.
Verder is het ook een superlieve vrouw eigenlijk, kan er alleen maar positief over zijn!
Heb haar ook gevonden door een tevreden klant van haar hier op het forum.
Groetjes Sophie
|
|
Jill
10-8-2012
|
2-10-2011 19:21:29
ow en wat voor producten gebruikt ze dan ? en je kreeg ineens uitslag of ?
kheb haar een mailtje gestuurd dus ik ben alvast benieuwd!
wanneer moet je je proef make up laten doen ?
xxxx
|
|
Sophie
2-6-2012
|
2-10-2011 21:46:06
Ik heb mijn proef make up bewust heel vroeg gedaan! Want als ik ik is reageerde ... moest ik nog lang opzoek gaan
Een proef make up kan je nu laten doen, of korter naar de bruiloft toe.
Maar wat gedaan is, is gedaan hé.
Ze had al anti allergische producten bij, ik ken de naam niet juist. Ze begon ook met mijn gezicht voor de helft met een onderlaag te doen en de andere helft zonder, en liet de producten inwerken om reactie te zien opkomen ofzo
Maar gelukkig heb ik op niet gereageerd, ik had het zelfs 's nachts erop gelaten en 's morgens was hij nog prachtig!
xxx
|
|
Brenda
10-9-2011
|
3-10-2011 9:33:03
jill : check je accountsettings eens, ik kan je precies geen private message sturen ?
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
3-10-2011 14:35:43
Hallo Jill! Ik heb ook Nadia gecontacteerd voor onze trouwdatum, op aanraden van meerdere bruidjes hier... Ik kreeg heel snel antwoord terug en ga haar deze week bellen om samen een afspraak vast te leggen. Wss zal dit pas einde januari zijn, wanneer ik mijn eerste pas heb. Ze is wel heel vriendelijk en volgens mij ook flexibel (ze kan ook naar je thuis komen, jij naar haar in Berchem, ...). Succes ermee! xxxx
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|