Terug naar overzicht
Hoi Veerle,Mooie datum :)De meeste kanten sluiers variëren tussen de 350 en 500 EUR.Hopelijk ben je hier iets mee.Liefs,Nathalie
Oef, dat valt eigenlijk nogal mee. Allé, had erger verwacht .Alvast bedankt voor je berichtje hé!Groetjes Veerle
Hey Veerle, ik vrees dat ik slecht nieuws heb... Ik heb deze sluier gepast bij dezelfde jurk (bij JPC collection in Antwerpen) en de sluier kwam op 800€ ... Aangezien ik twijfelde tussen twee kleedjes en bij dit kleedje de sluier de look echt wel "af" maakte ben ik dan toch maar voor het andere kleedje gegaan dat perfect was zonder sluier (eentje van Pronovias). Het was net iets over mijn budget (lees: ik viel achterover van de prijs )Nu, ik vermoed dat dit wel kan variëren van winkel tot winkel, maar véél goedkoper zal je het toch niet vinden denk ik.Groetjes
@Marjolein: Mijn kleedje komt ook van JPC! Echt wel veel geld voor een sluier hé! Ben er echt wel verliefd op. Pfffff, daar moet ik dan toch nog maar es effe over nadenken.Groetjes!!!!
Hey Veerle,ik heb de dover van La sposa, en de bijpassende sluier kost 500€.Ik vind dit toch veel voor een sluier, dus ben op zoek naar iemand die haar sluier verkoopt.Tto nu toe heb ik nog niets gevonden...
Zo tof dat je daar ook bent gegaan!! Ja, de mevrouw van de winkel zei mij wel dat sommige mensen hun sluier achteraf gebruiken voor een baby wieg, maar dan nog is het toch heel veel geld vind ik! Heb trouwens lang getwijfeld tussen Sagitario en het kleed dat het uiteindelijk geworden is.. Goede keuze dus !
Wat raar, mijn kleedje is van Pronovias maar de sluier (kant) kostte "maar" 500 EUR (vind ik nog veel hoor).@ Marjolein: Dat heb ik nog nooit gehoord van dat babywiegje maar vind het wel een heel leuk idee! Bedankt voor de tip!Liefs,Nathalie
amai en ik droom ook van een prachtige sleep :s blijkbaar enorm veel geld :s
amai en ik droom ook van een prachtige sluier! :s blijkbaar enorm veel geld :sfoutje sleep --> sluier
Kheb beslist. Ik ga ervoor! Kzal wel op iets anders bezuinigen. Ik weet alleen nog ni wat !@Nathalie: Ik denk dat JPC zijn prijzen wel kent zenne. Ma wel zéér behulpzaam!@Marjolein: Tzal dan voor de wiegjes voor de kleinkinderen zijn. We hebben hier nl al twee spruiten rondlopen! ( En das genoeg zenne )Echt wel bedankt voor jullie hulp hé!Groetjes VeerleXXX