Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie ballonnen wil.. 1 adres!

2-10-2011 20:50:38
Vrijdag laatst zijn mijn mama en ik ballonshopping gaan doen...

We zijn bij Anthony Jacobs uit Roeselare geweest. Hier op het forum had ik al over hem gelezen en ik dacht: daar moet ik informeren!!!
Ik stuurde hem een mailtje en kreeg de dag daarop al een mail terug. Hij stelde voor om langs te gaan bij hem thuis, zo kon hij beter inschatten wat wij willen en wat mogelijk is op onze dag.
Zo gezegd, zo gedaan...

Vrijdag zijn wij gewoon weg geblazen door de mogelijkheden met ballonnen en zelfs door de verschillende ballonnen die er zijn...

Zijn concept rond een huwelijk is zeker de moeite waard! De ballonnen die je bijvoorbeeld op de locatie van je dienst laat plaatsen door hem, brengt hij daarna ook naar de feestzaal. Dubbel genot van je ballonnen!

Dus bruidjes die ballonnen willen op hun dag, neem zeker eens contact op met Anthony!!
www.jacobs-ballonnen.be

Lies
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 892

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik2-10-2011 21:51:18

wij hebben ook anthony ingehuurd, is een zeer professionele man vind ik en hij heeft idd hele leuke ideeen. voelde me direct op mijn gemak.
veel geluk ermee!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik2-10-2011 23:54:02

Merci voor de tip bruidje in spe :-)

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik3-10-2011 11:42:59

Hey Lies,

Kan je me een beetje een richtlijn geven van wat het kost om met ballonnen te werken?
Waar hebben jullie dan ballonnen voorzien en hoeveel?

Als je het liever niet op het forum zet, mag je me steeds mailen hoor.
grietmeersman@hotmail.com

Groetjes en bedankt!
Griet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...