Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Datum en uur wettelijke trouw ligt eindelijk vast!!

3-10-2011 11:18:08
Bij ons in de stad kun je pas vanaf 1 oktober de datum voor de wettelijke trouw vastleggen (indien je jaar daarop trouwt).
Dus mijn vriend en ik deze morgen om 9 uur stipt aan administratief centrum om onze datum vast te leggen (waren de eerste voor het jaar 2012).

Het is dus vrijdag 4 mei geworden (daar ze op zaterdag niet trouwen voor de wet, is wel spijtig).

Nu nog leuke manier vinden om te vermelden op de uitnodigingen dat we dan trouwen voor de wet maar in intieme kring. En nu kan ik volop beginnen uit te kijken naar mijn kleedjeszoektocht (ik ga pas 5 november omdat ik wilde dat de volledige collectie er was omdat ik nogal een moeilijk model heb en toch genoeg keuze wou hebben). En kunnen we beginnen met de kleinere zaken te regelen.

Wou dit even kwijt!!

Groetjes,

Silke

Silke
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 600

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik3-10-2011 11:29:46

Bij ons kan je ook pas vanaf 6 maanden voor het huwelijk de datum vastleggen op de gemeente. Waarschijnlijk zal ik ook om 9 uur op de eerste rij staan aanschuiven :-)

Groetjes en nog veel succes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 11:39:21

Bij ons kun je gewoon een jaar op voorhand al gaan vastleggen EN wij waren de eerste, konden we fijn het uur kiezen!

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes

carolien
18-5-2013
 Meld misbruik3-10-2011 13:07:19

Wij hebben onze datum al laten noteren (trouwen pas in 2013) maar kunnen pas 6 maand ervoor het uur vastleggen. Zal dan wel op de eerste rij staan !!!

Nog veel succes met de voorbereidingen !!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...