Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tattoo's ??

3-10-2011 12:14:34
zijn hier nog dames die tattoo's hebben?
ik heb er namelijk enkele en heb er absoluut geen spijt van want allen hebben ze hun betekenis dus niet zomaar een vlindertje omdat ik dat die dag mooi vond ofzo.
maar toch vraag ik me af wat het effect ervan is met een bruidjurk aan, zal het even mooi zijn?
ervaringen zijn dus zeker welkom

groetjes

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1062

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik3-10-2011 12:20:53

Ik heb op elke schouder een tattoo, een kleine dezelfde in spiegelbeeld van de andere (snap je? :-))
Persoonlijk vind ik niet dat je die moet wegstoppen. De mensen op jouw feest kennen jou en velen zullen de tattooes ook wel kennen. Enkel wat collegas van je toekomstige of verdere familie weten het misschien niet, maar het is een deel van jou, dus te nemen of te laten :-)

google eens op tattoed bride en dan zal je vele mooie bruidjes zien !

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 12:35:01

Hey Marinka,

Ik heb er ook 1 op mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Heb er ook al over nagedacht. Het gaat wel mooi zijn denk ik hoor:). En wie het maar niks vindt, heeft pech zeg ik altijd ;)

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik3-10-2011 12:40:05

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=101501920235885...

Kijk eens hoe mooi hij uitkwam

Heb er véél super positieve opmerkingen over gehad ook trouwens ... Zelfs al vanaf in de bruidswinkel

Dus een tattoo is iets dat aan je eigen is, dus zéker niet wegsteken ... Ze (familie, vrienden,...) zijn mensen die je nemen zoals je ben !

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik3-10-2011 13:41:21

heel erg bedankt voor de reacties.

aurelie: ziet er idd heel erg mooi uit!

caroline: eigenlijk heb je wel gelijk,moet me niet aantrekken van wat anderen zeggen of denken.

carrie : daar heb je ook gelijk in, ze kennen mijn tattoo's,zou raar zijn voor hen moesten ze plots verdwenen zijn..

voel me al veel beter si, mercikes hoor

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 13:41:46

Hoi Marinka,

Met het risico dat ik hier alle getatoeëerde bruidje op mijn dak krijg (heb zelf geen tattoos) zou ik zeggen dat het ervan afhangt wat het precies is. Als je bijvoorbeeld iets sierlijks/elgants/vrouwelijks/schattigs hebt (zoals Aurélie) zou ik het inderdaad zeker laten zien maar als het bijvoorbeeld een Chinese draak over heel je rug of decolleté is, zou ik misschien toch voor een kleedje opteren waar het niet/minder zichtbaar is omdat ik er niet zeker van ben dat dat mooi uitkomt met een trouwkleedje. Ik geloof ook dat er zo een speciale bruine crème bestaat om de tattoo te vervagen/bedekken maar weet niet in hoeverre dat (al dan niet) vlekken achterlaat. Je kan er ook voor opteren om er maar één te laten zien en de rest te bedekken, of alles bedekken, of helemaal niets :)

Veel liefs,

Nathalie

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik3-10-2011 13:56:32

Nathalie : je hebt wel gelijk hoor. Zo'n mega Chinese draak bij een romantisch kanten jurk zou niet echt 100% passen... Als je vb een leuk kort retro-jurkje hebt, zou dit dan weer wel gaan... (vind ik persoonlijk)
Alles hangt er van af welke stijl je wil voor jurk/trouw en tattoo :-)

Aurelie : dat was idd prachtig ! :-)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 14:35:52

@ Carrie: En nu heb jij weer helemaal gelijk :) Ik heb hier ooit eens een bruidje gezien die echt veel tattoo's had en zij had als ik het me goed herinner een gekleurd blauw/groen retro-kleedje aan en het was wel geslaagd moet ik zeggen. Stond haar geweldig mooi!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 14:57:52

Hey Marinka,

ik zit met hetzelfde gedacht/gevoel over men tattoo. Ik heb er 1 tussen mijn schouderbladen.
Dit zijn 2 chinese tekentjes dat max 10 cm groot is. Had er over getwijfeld of ik ze zou laten wegsminken omdat ik een bustier kleed heb. Mijn vriend vind mijn tattoo absoluut ni mooi en zou liever hebben dat ze wordt weggesminkt. Maar hij dan denk ik van ja hij heeft mij genomen met dus moet hij mij die dag ook maar nemen met. Mijn haar gaat wss toch half opgestoken zijn en mss zit ze dan wel verstopt onder mijn haar.
Heb gewoon schrik dat mijn tattoo niet gaat staan bij mijn kleed..

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.101532073770.89635.740613770#!/photo.php?fbid=10150341260928771&set=a.101532073770.89635.740613770&type=1&theater

dit is mijn tattoo.

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik3-10-2011 15:18:33

hoi,

ik heb sinds kort ook een tattoo op mijn schouder... een tutje met lintjes eraan, met daarop de namen van mijn 2 kindjes...

ik ga het mij ook niet aantrekken wat iemand anders ervan denkt, de tattoo mag gezien worden. niks van aantrekken zou ik zo zeggen, het is een deel van jou en mag gezien worden. en ik denk echt niet dat het op een trouwjurk zal storen ! groetjes

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik3-10-2011 15:36:19

ik heb er ook eentje op mijn schouder, ik had ze al voor ik mijn man leerde kennen, bijna iedereen kent me dus mét. de enige die er een beetje een probleem mee had was mijn mama, maar door mijn bolero in voile was ze in de kerk al bijna niet zichtbaar (ze vond het dus wel ok zo).
uiteindelijk vond ik ze ook wel mooi uitkomen bij mijn bustierkleed.

ik denk dat het harder zal opvallen als ze weggeschminkt is (en zoals aangehaald, ik vrees ook dat die make up vlekken maakt)

groetjes
Joyce

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik3-10-2011 15:46:51

britt: ik kan de link naar je tattoo niet openen.

nathalie: ik heb nog geen kleed,ga na de trouwbeurs op zoek beginnen gaan dus zal dan wel zien wat erbij past of niet he. een blauw -groen kleedje zie ik nu persoonlijk niet echt zitten maar een gewoon wit dan ook weer niet dus zal altijd wel ergens bij passen zeker.hihi

inge: denk het eigenlijk ook niet, er zal altijd wel iets zijn voor sommige mensen dus als ze iets kunnen zeggen over mijn tatoo's dan bespaar ik hen al een hoop zoekwerk om over iets anders te zeuren.lol

joyce: mijn man heeft zelf tatoo's dus heb nog dat geluk. maar het is zoals je zegt,hij heeft je zo genomen. denk ook dat het voor velen raar zou zijn als je er plost gene hebt

groetjes

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 15:57:46

@ Britt: Ik kan je link niet openen.

@ Marinka: Het was helemaal niet mijn bedoeling om te stellen dat tattoo's alleen mooi staan bij een blauw of groen kleedje hoor. Veel plezier bij het passen (soms kom je met een heel ander kleedje thuis dan je oorspronkelijk voor ogen had :))

Liefs!

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:07:00

Heb het opgelost denk ik...

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:32:48

Hoi Britt,

Nu kan ik het zien. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Is toch helemaal niet zo groot en vrij subtiel? Zeker met half opgestoken haar gaat het denk ik niet zo opvallen. Je moet ook zien dat als je het weg zou schminken, je niet met een "bruine rand" aan je kleedje rondloopt hè.

Liefs,

Nathalie

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:36:52

hallo britt: is maar een kleintje he, zal zeker niet opvallen. die van mij is toch wel iets groter hoor.
maar komt wel goed, ze nemen me nu zo dus zullen ze het dan ook moeten doen he.

nathalie: weet ik wel hoor was niet verkeerd bedoelt. heb het ook al horen zeggen dat je meestal iets anders mee hebt dan dat je eerst gedacht hebt. ben benieuwd...

dank u dames

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:46:17

Ok mercikes dames:)
Dus Marinka ik smink ze niet weg en zoals je zegt ze nemen u nu ook zo dan moete ze dat dan ook maar doen:)

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik3-10-2011 16:51:52

Ik heb er ook eentje op mijn schouder, een roosje met een tribal achter.
Mijn toekomstige was er in't begin niet voor dat ik die heb laten zetten, maar is het ondertussen al wel gewoon
Er zijn veel mensen die in de zomer ineens roepen van hé, gij hebt een tattoo, dat wist ik niet
Ik heb ook een bustierkleed, mijn haar half opgestoken, dus ik veronderstel dat je de mijne ook gaat zien, maar ik vind het niet erg.
Een vriendin van mij had een heel klein vlindertje op haar schouder en op de dag van haar trouw verschoten wij ons een bult! Ze had van dat vlindertje een bloemetje laten maken en de tattoo liep dus helemaal tot beneden op de helft van haar rug!
Ze had da nog eens een halter aan met lage rug, dus het viel echt wel op
Ik vond het toen niet mooi omdat ze een heel romantisch kleed had gekozen, dus idd wel een beetje zien naar je jurkkeuze.

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 10:23:03

Ik heb ook een tattoo op mijn schouders staan en ga deze laten wegschminken... Niet dat ik mij schaam voor mijn tattoo maar het past gewoon niet in het totaal beeld.
Heb speciaal vanuit America de producten van Kat Von D laten meebrengen is speciaal om tattoo's volledig te laten wegschminken. Je hebt een potlood om de zwarte lijnen weg te schminken dan een conseeler en een spray zodat er niets op je kleren afgaat en het ook niet kan uitlopen door regen of zweet ofzo!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik4-10-2011 11:23:14

Ik ben zelf geen voorstander van tattoo's en heb er dus zelf geen dus daarbij kan ik niet echt veel hulp bieden.

Als je een tattoo hebt en je wil ze laten zien/staan zou ik er bij de keuze van je jurk wel rekening houden dat je ze niet half bedekt. Ofwel laat je ze volledig zien door de jurk als kader te gebruiken of bedek je ze volledig. Half bedekken lijkt me niet echt mooi en stijlvol.

heidi

Meld misbruik5-10-2011 9:17:46

ik heb zelf ook 2 tatoes, schouderblad een panter, arm een leeuw,
helemaal niet lief dus maar wel totaal mezelf...
ik heb er wel voor gekozen om tijdens de kerkdienst een bolero te dragen om het te verstoppen...
zo was ik met me'n kleedje toch een echt prinsesje en tegenover de kerk vond ik dit wel kunnen.
je moet kiezen waar je jezelf goed bij voelt en achter staat.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik7-10-2011 17:29:55

Hallo,

Ik heb op de wreef van mijn linkervoet een sierlijke tattoo met 2 bloementjes, op mijn rechterenkel heb ik mijn chinese horoscoop... Die 2 tattoo's gaan dus niet zichtbaar zijn...

Maandag heb ik een nieuwe tattoo laten zetten... Een heel sierlijk armbandje met onderaan m'n pols de letter D en de letter N... Het is heel fijn gezet en ik denk dat het niet storend zal zijn...

Groetjes,
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info