Terug naar overzicht
Hallo Patricia,Bij ons komt ook een kinderkoor zingen, het kost slechts rond de 200 euro afhankelijk van het aan tal kinderen (bij ons 15 à 20).ik geef aan elk kindje ook een beertje met snoep omdat zij bijna niets krijgen om te komen zingen.GroetjesAnneleen19/08/2006
Bij ons kwam het kinderkoor zingen. Zij waren ongeveer met 30 kindjes, en wij betaalden 50 euro aan de begeleiding. De kindjes kregen van ons ook snoepjes aan de kerk.Heel mooi, een echte aanrader. Je hebt veel "vollere" muziek dan één zanger of zangeres met wat instrumenten. Klinkt ook niet zo hol!
Ik ben ook op zoek naar een kinderkoor maar tot nu toe niets gevonden. Ondertussen de muziekacademies al gemaild maar nog geen antwoord. Van waar was het kinderkoor dat bij jullie gezongen heeft? Gegevens om te contacteren?Carolyn.Verspille@skynet.be07/07/2007
waar komen jullie vandaan? Ik heb wel wat connecties, of kan jullie alvast volgende sites aanbevelen:koren.start.bekoorenstem.bec-koren.comveel succes,Ann (voor ACcolade en White'n'Black, Gospel Singers)