Terug naar overzicht
ik zou eens beginnen met bellen naar de adressen die op hun site staan:Aalst, B-9300 Pierre Yves Gentsesteenweg 440 Phone: 053 783 445 Brussel, B-1000 Pierre Yves Adolf Maxlaan 37 Phone: 022 184399 Luik, B-4000 Ambre Rue Hamal 4 Phone: 04 2234252 Roeselare, B-8800 La Sposa & I Maschi Stationsdreef 180/182 Phone: 051 222289
ik heb gewoon gemailt naar de winkels met de vraag of ze een bepaald model in een maat hadden waar ik inkon en eventueel vergelijkbare jurken. heb altijd mooi antwoord gekregen
Dag Jorien,Ik ben ook zo fan van 1 Maggie kleedje: Kay...Ik ga woensdag naar Pierre-Yves in Aalst, dus ben benieuwd of ze het zullen hebben...Maar idd, je kan gewoon mailen met de vraag of ze dat ene model hebben é...Succes nog met de zoektocht!groetjes
Hey Sandra,Ik vind die Kay ook prachtig. Wil je ff laten weten hoe het woensdag gegaan is. Ik ben erg nieuwsgierig of je die jurk zal vinden...Wij trouwen een daagje na jullie
dat zal ik zeker doen ;-) zal wel een topic openen met uitgebreid verslagje!! :-)oh ja, 1 dag na ons...ik duim voor 2 dagen zonnig weer dat weekend ;-)!!
Heyhey,Ik heb ook een aantal jurken van Maggie op mijn verlanglijstje staan om te passen ;-). Ze zijn zoooo mooi hé :-d. Ik ga zaterdag naar Pierre Yves in Aalst en hoop dat ze daar heel wat modelletjes gaan binnenhebben om te passen ;-).Ik zou inderdaad gewoon rondbellen of -mailen, dan ga je het snelst een antwoord hebben ;-).Groetjes!
Veel plezier é Evelien!!!Ik ga ook veel Maggie's passen...spannend!!Voor mij nog 1 keer slapen...joepieeeeeeeeeeee!!!!groetjes
ik heb mijn maggie kleed gevonden in de honeymoonshopze hebben daar ruime keuze en zijn daar ontzettend vriendelijk. je kunt is naar hunne site surfen www.honnemoonshop.com veel plezier met zoeken van u droomjurk groetjes