Nu Online
Momenteel zijn er 494 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau - geschenken voor ouders en getuigen.

3-10-2011 14:10:11
Héj,
Heeft er iemand leuke idee's voor cadeau's aan ouders en/of getuigen??

We zouden iets origineel willen geven, maar weten niet goed wat en waar..

We dachten er aan om iets te laten graveren.

Bv. Mooie wijnglazen of een houten kist, waar ze zelf iets kunnen in opbergen??

Maar we vinden precies niet echt ons ding.

Heeft er iemand ideetjes ??

Laat maar komen, we staan open voor vanalles ! =D

Merciekes hé !

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1003

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 14:19:11

Wij gaan waarschijnlijk ook iets laten graveren, ik heb juist een site gevonden waar ze wel leuke dingen hebben. Het kan ook zijn dat we een foto zullen kiezen en in een mooie kader zullen zetten (foto van de dag zelf). Voor de getuigen denk ik dat we gewoon een juweeltje zullen geven ( het zijn 2 meisjes) en daar dan iets in laten graveren... EN een bloemetje voor de lieve mama's mag zeker niet ontbreken!

http://www.brianto.be/product/372/party-champagneglazen...

groetjes
Alessia

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-10-2011 14:49:35

Hallo. Ik vond onlangs mooie beeldjes op deze site: http://www.deavond.nl/bronzen-beeldjes/familie-beeldjes...
Misschien vind je dit iets?
Groetjes

Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik3-10-2011 14:53:27

@ Alessia heb je ervaring met brianto?

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 15:09:04

@ Kirsten, neen ik heb geen ervaring met deze site...

Groetjes

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik3-10-2011 17:38:36

@ Alessia, ziet er wel allemaal mega leuk uit ! Ik ga het straks allemaal eens goed bekijken.

Merciekes hé !

Nele
24-9-2011
 Meld misbruik3-10-2011 18:32:26

over brianto: ik heb er van de zomer gegraveerde champagneglazen gekocht voor m'n ouders hun huwelijksverjaardag en dat was dik in orde. Snel geleverd, mooi en stevig verpakt en mooie glazen

petra

Meld misbruik4-10-2011 9:05:48

Een mooie foto van hun op doek van op het feest. Je hebt dan meestal voor 1 keer een beroepsfotograaf in dienst die mooie foto's maakt die dag.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik4-10-2011 11:15:20

Hoi Caroline,

Wij gaan eerst een dankwoorde doen tijdens de viering. De mama's krijgen een boeketje bloemen en de papa's een goede fles wijn of iets dergelijks.

Dan op het avondfeest gaan we hun nogmaals bedanken en wouden we hun een reischeques kado doen voor een citytrip. Zij sponsoren ook bijna heel ons feest dus...

Voor de getuigen heb ik ook nog echt geen idee, dus ik ga dit topic hier ook verder opvolgen....

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik6-10-2011 17:50:40

@ Nele, Waren dit zo'n twee glazen die je appart kunt bestellen?? En dat zit mooi verpakt.?? Want staat er niet bij en het is natuurlijk leuk als die mooi verpakt zijn hé !

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...