Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boetiek Maya

3-10-2011 15:50:26
Hey bruidjes,

Heeft er iemand ervaring met Boetiek Maya in Hemiksem?
Ik heb gisteren op de trouwbeurs bij de stand van de winkel gestaan en vond die dame wel aangenaam.
Wel een echt 'verkoperke' hoor,toen ze hoorde dat ik al 2 afspraken heb gepland bij andere zaken bleek dat ineens toch geen goede 'kwaliteit' etc te zijn
Daarom,wie is er al eens geweest?Is er veel keuze?Duur?

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1406

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:13:26

Hey Cindy,

mijn kleed komt van Boetiek Maya.
Maya is een heel speciale madame. Als ik daar de eerste keer binnenkwam verschoot ik hoe oprecht zij is. Ze vraagt wat je graag ziet en geeft zelf haar mening of ze het kleed bij u ziet staan. Ze vraagt ook u mening en van de personen dat er bij zijn. Je moet dus echt eerlijk zijn of je het mooi vind of niet, dat wil ze ook zelf. Geen rond te pot gedoe. Ze is mss niet de vriendelijkste tege haar personeel maar als je daar als klant bent vind ik het een super dame. Ze heeft mij een kleed doen passen dat ik op het zicht niet mooi vond maar eens ik het aan had was ik verkocht. En het was niet dat ze het duurste kleed er had uitgekozen. Ik vind dat je er zeker maar eens een afspraak moet bij maken.
Ik ben er zeer tevreden over.
Zondag 9 okt (dus deze zondag) is er een modeshow van Maya in San Marco Village. Het is denk ik 10 euro ofzo vr een ticket en dan kun je eens zien wat voor bruidskleren/suitekleren ze in huis heeft. Als je dan een kleed mooi vind schrijf je het nr van het kleed op en tijdens de pauze of op het einde kun je de prijs vragen.

groetjs Britt

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:25:23

Gisteren heeft ze kaarten gegeven voor haar modeshow,ik zal er volgende zondag dus zijn!Ben benieuwd

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 16:44:39

ik ga ook:) me mijn schoonmoeder, schoonzus en mijn mama. Ze gaan eens kijken vr suitekledij. Dus mss tot zondag

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 17:29:58

Hey Cindy,

Ik heb ook even een babbeltje met die dame gehad op de beurs vrijdag...ik denk wel dat ze veel ervaring heeft! Ze gaf een goeie uitleg over verschillende stoffen, wat meteen ook verschil in prijs duidelijk maakte. Ik denk niet of ik er naartoe zal gaan, gezien ze ook de merken in een andere winkel hebben waar ik reeds afspraken heb.
Ik weet wel iemand die vorig jaar getrouwd is, haar jurk kwam bij Maya en zij was super tevreden van de service.

groetjes!

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik3-10-2011 20:24:27

Ik heb mijn kleedje bij Maya's gekozen nog niet zolang geleden en ik kan het iedereen aanbevelen!!! Mijn eerste en enigste afspraak!

Super geholpen, eerlijk en oprecht, ik voelde me er super!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik5-10-2011 18:12:29

hey Cindy, ik ben ook naar de beurs gegaan, en er waren 2 jurken die ik echt wel wil passen van boetiek Maya. ze kon het inderdaad goed uitleggen :-)

heb vandaag een folder'ke gekregen van de modeshow het is 8 euro inkom, lijkt me wel intersant maar moet werken dus zal er niet kunnen geraken, en ik woon in oost-vlaanderen, dus niet direct bij de deur e.
veel succes bij je zoektocht naar je droomjurk!

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik6-10-2011 11:51:30

Allé,aan jullie positieve reacties te lezen is het daar wel oké!!
Ik zal ook daar dan eens een afspraak maken.
Hoop al wat inspiratie op te doen volgende zondag, denk wel dat het de moeite zal zijn ;-)

eva
25-8-2012
 Meld misbruik6-11-2011 12:38:31

Ik ben er gisteren geweest, en ze hebben heel veel keuze en Maya weet zelf heel goed waar je mee staat. Alleen, er waren 3 kleedjes die ik even graag zag en geen een waar mijn hart echt van ging openbloeien (en geen traantjes bij de mama). Ik ga dus liever nog wat verder zoeken - al maak ik me wel een beetje zorgen over de levertijd, omdat Maya zei dat voor een kleed voor een trouw in augustus ze wel deze maand zou moeten bestellen...

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik11-11-2011 15:26:48

Hey,

Ik heb er vorig jaar mijn kleedje gekocht :) Eerst naar de modeshow geweest en dan gaan passen. Inderdaad een speciale madam maar echt wel vriendelijk hoor, oprecht en goede service. Ik ben alleen daar geweest maar heb geen seconde spijt gehad, mijn kleedje was gewoon perfect.

Volgende week gaan we naar de bruidsfuif, dat is een fuif die de winkel om de 5 jaar organiseert in San Marco Village (35 jarig bestaan van de winkel). Alle klanten-bruidjes worden dan verwacht in hun trouwkleedje, kijk er zo naar uit om het nog eens aan te doen! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info