Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje ...

3-10-2011 19:55:52
Hallo iedereen,

Onze grote dag zit er op!!!!

Ik ben zeer veel naar dit forum komen kijken. Hoewel ik er zelf weinig op gepost heb, heb ik er wel talloze ideeen opgedaan! Ik las ook graag de verslagjes van de andere bruidjes. Daarom hierbij een kort verslagje van onze dag. Foto's zijn er nog niet, maar als het effe kan, probeer ik er later nog wat te posten.

Ik was vrijdagavond blijven slapen bij mijn ouders. Nog gezellig naar een filmpje gekeken en dan gaan slapen. Zaterdag om 5 uur toch al wakker geworden en uiteraard niet meer kunnen slapen. Ben dan maar om 6 uur opgestaan en kort ontbeten met mijn mama.

Het weer was super! Wie had dat ooit gedacht!!! In de loop van het jaar werd soms nogal meewarrig gezegd dat het wel eens zou kunnen meevallen op 1 oktober, en we niet noodzakelijk regen zouden hebben. Wel, wie had ooit gedacht dat het puur zomerweer zou zijn. Ik ben ervan overtuigd dat wij hulp gekregen hebben van bovenaf: mijn grootvader, de papa van Wim en de neef van Wim die van bovenaf goedkeurend hebben toegekeken...

Om 7 uur kwam de kapster (tevens visagiste) (Nathalie kapster aan huis). Zij heeft dit super gedaan! Ondertussen was ook de fotograaf aangekomen.

Om 8u15 kwam mijn man (waaw, toch nog beetje raar om dit te zeggen ;-) ) aanbellen. Een zeer mooi moment....

We hadden niet veel tijd, want om 9 uur werden we al verwacht in het Stadhuis. Hier een korte maar leuke 'ceremonie'.

Om 11 uur volgde de misviering. Aangezien we de pastoor persoonlijk kenden, werd dit toch een persoonlijke mis. Ook de bruidskindjes hebben het super gedaan.

Nadien hebben we kort wat gegeten waarna de foto's volgenden.

Het feest ging door bij Tybeert (Lokeren)
De middagreceptie (voor de mensen die niet bleven eten) startte om 17 uur en het avondfeest volgde om 19 uur. Het was een superfeest. Bij aanvang van het dansfeest had ik even een doemscenario voor ogen (moeilijk danspubliek blijkbaar ;-)), maar de DJ heeft dit onmiddellijk schitterend opgelost en de dansvloer is niet meer leeg geweest.

Om 3 uur waren we doodop en hebben we de DJ gezegd dat hij langzamerhand mocht beginnen afsluiten.

Het was een super dag!!!

Bij thuiskomst bleek onze slaapkamer gevuld met ballonnen...zeer leuk :-)

Vandaag zijn we de ticketten voor de reis gaan afhalen (we vertrekken eind deze week).

En nadien zullen we de foto's hebben (ik kijk er zóóó naar uit :-))
Ik zal er dan een paar van posten op dit forum (ik was zelf ook altijd getiktakt om de foto's van de andere bruidjes te zien ;-) )

Iedereen bedankt voor de vele tips die ik hier op dit forum heb opgedaan. Het was leuk te lezen dat ook de andere bruidjes te kampen hadden met dezelfde vragen, probleempjes, gedachten, emoties...

Ik wens alle toekomstige bruidjes/-gommetjes veel plezier met de voorbereidingen en uiteraard ook een spetterend feest.

Vele groetjes van een gelukkig bruidje,

Céline

Céline
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 987

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik3-10-2011 20:34:13

Heerlijk verslag !

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik3-10-2011 21:13:18

hey
wat een leuk verslag en van harte gefeliciteerd.
geniet van jullie leven als getrouwd koppel en ook van jullie vakantie

veel liefde en gezondheid toe gewenst

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik3-10-2011 22:16:59

Het was een heel geslaagd feest Céline!! We hebben ons goed geamuseerd! En we hebben ook veel gedanst!! :)
Leuk om het verslag te lezen van de volledig dag! Geniet nu maar van de wittebroodsweken!!

Groetjes

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik3-10-2011 23:41:34

Gefeliciteerd!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-10-2011 10:54:07

Inderdaad je had een mooiere dag dan vele dagen in de zomer!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 11:10:00

Inderdaad een heel verslagje!!!
Alvast een hele dikke proficiat en een fijne honeymoon!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info