Terug naar overzicht
Wat leuk ,ik denk dat ik dat ook ga doen ! heb je nog ergens foto's staan ? Om ideetjes op te doen Groetjes Tania
Tof!Daarstrax was er nog een topic van een ex-bruidje dat haar kleed getrasht had, echt super!Ik heb jullie foto alvast aan men ventje laten zien en hij zal al niet dadelijk NEE, dus is een goed teken ;-)
Hallo,Lijkt me ook super! Ik zag het artikel in de krant, en had zo iets van dit moet ik ook doen! Die dag moet alles zo serieus zijn, en vrees ik dat ik constant ga vrezen of denken dat mijn kleed gaat vuil worden of scheuren. Die dag mag het.... En kan je eindelijk nog eens je kleed aandoen! Spannend!
Ik zou het nooit durven alhoewel je die foto's nu ziet Wauw!!!!
Oooh jaaaa...wij gaan het ook doen!Wel bij Pieter Van Impe...ergens na onze honeymoon (ga mijn kleed ook meenemen op huwelijksreis om daar foto's te nemen)...maar daarna wordt het ook getrashed in de Noordzee :-)!Super foto's al die 2!!groetjes
halloIk moet eerlijk bekennen ken het totaal niet nog nooit van gehoord maar als ik jullie foto's zie heel mooi.Je moet er echt zeker geen spijt van hebben ze zijn heel mooi.groetjes