Terug naar overzicht
Ik ga hier toch even volgen :DIk moet vóór februari mijn schoenen ook hebben.Ik zoek ivoorkleurige, liefst geen satijn, raadde vrouw van bruidswinkel af kwa vuil worden. Omdat ik klein ben (1.50m) Wil ik toch een hoge hak. Wel minder hoog dan ik gewoon ben. Hoop toch op een 8 a 9 cm maar dan met vanvoor plateau van 1 cm ofzo. Hoop dat het te snappen is zo. Maar hier in de buurt zijn zo géén winkels (Kinrooi)Dame van de bruidswinkel wist een winkel waar je altijd je keuze zou vinden, ergens achter antwerpen maar de prijs zal dan toch zeker boven de 100 euro uitkomen.Groetjes.
dag romina,zal waarschijnlijk bij vanloock zijn in zandhoven.als je geen satijn wilt, moet je eens kijken naar noësinds kort hebben die een winkel in antwerpen met ballerina's en pumps in vreselijk veel verschillende tinten en enkele verschillende hakhoogtessucces
dag daisy, ik heb mijn schoenen dit jaar gekocht in de avance( de zomercollectie) ook ivoor kleur en ik heb 69 euro betaald en dit zijn ook schoenen die ik kan doordragen achteraf met een jneans. grtjs en succes nog!
Hey,Ik heb mijn schoenen gekocht in Couture Anny in Gent. Ze heeft uitverkoop ik heb 30% korting gekregen en zo ook 'maar' 100 euro bedoeld voor men schoenen. 3-tal jaar geleden heb ik voor in de suite te lopen schoenen gekocht van linea raf. in Ann-Sophie in St-Martens-Latem; heb er dan zo'n 70 euro voor betaald. @romina: de mijne zijn ook met een redelijke hak (ben ook niet van de grootste) en een boord langs voor zodat ik toch niet te schuin sta en ze toch zoveel mogelijk kan aanhouden.Grts,Mieke
In heb mijn schoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare (www.gabrielli-roeselare.be) daar hebben ze echt veel keuze qua bruidsschoenen, dus je vindt er zeker je smaak en ze hebben ook verschillende prijsklasses...Groetjes
Ik kocht mezelf Noë pumps zijn volledig in het leer, zitten zalig en je vindt ze in alle kleuren en geuren, en nog eens in verschillende hakhoogten.En ze kosten rond de 90 euro en je kan ze erna nog dragen ;-)GroetjesShanna
een tijd geleden hadden ze bruidsschoenen bij Eram (+- 40 euro dacht ik)groetjesJoyce
myn bruidsschoenen zyn te koop,het is ivoorkleur.zelf heb ik 175 euro betaalt en vraag nu 30euro.tis wel kleine maat 36