Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HOE ERAAN TE BEGINNEN?

4-10-2011 12:32:55
Hallo bruidjes

De vraag is hier waarschijnlijk al meer aan bod gekomen maar ik vraag mij af hoe je aan een misboekje begint? Hoe weet je of het lang genoeg is, of alles erin zit dat er moet inzitten? Ik heb er totaal geen idee van.

Kan iemand mij aub helpen? Zou mij enorm helpen! :-)

samira
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 372

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-10-2011 12:35:54

oh ik volg mee, kan voor mij ook wel van pas komen. Ik moet er ook nog aan beginnen

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik4-10-2011 12:40:53

Ik had de gewoonte om alle boekjes van familie en vrienden te sparen. Verder had ik een ganse bundel (wel 40 blz) vol met teksten voor alle delen van een viering.

Ik had dan van iemand op het forum een boekje gekregen, heb dit als basis gebruikt en dan telkens de teksten vervangen door teksten die ik beter vond. In een paar uur was ons boekje klaar en iedereen vond het een zeer mooie viering :-)

Groetjes,

Hanne

Chiara
18-5-2012
 Meld misbruik4-10-2011 12:45:24

Wij hebben ook allemaal boekjes samengezocht en op internet vind je ook verschillende voorbeelden van misboekjes van mensen die dat online hebben gezet. En inderdaad 1 boekje als basis gebruikt en dan teksten vervangen door teksten die je zelf mooier vind.

Alvast veel succes. :-)

groetjes,
Chiara

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 12:47:22

hey, in de laatste for lovers die je op de beurs kon kopen (uitgave september 2011) staat een heel groot stuk over misboekjes! echt heel erg interessant.

ook kan je hier eens gaan kijken http://www.renaat.be/webdoc1408.htm
daar staan allerlei teksten en onderdelen in van een huwelijksviering

Stefanie
10-3-2012
 Meld misbruik4-10-2011 12:59:58

Ik heb mijn boekje volledig zelf gemaakt omdat wij ons zoontje tijdens het huwelijk ook laten dopen.
Ik heb voor het gedeelte van het huwelijk bijna alles gevonden op http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_voorbereiding_viering.pdf
Hopelijk kan je er wat mee doen...
Onze pastoor verschoot van ons boekje... Het was van de eerste keer volledig in orde!
Ik denk dat er enkel niet bij staat wanneer je een liedje afspeelt maar dat is meestal
- intredelied
- lied na eerste lezing
- ondertekenen huwelijksregister
- bij eventuele offerande
- lied voor de communie te gaan
- uittredelied

Veel plezier

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 13:05:48

Dit ga ik ook even opvolgen!

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...