Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben mijn trouwkleed gaan halen bij Clair de Femmes :) Zijn er specifieke vragen?
hey, Aurelie heb een afspraak op 28 oktober.Ik hou niet zo van passen omdat ik niet echt de ideale maat heb, en als ik dan hier op het trouwforum begin te lezen wat sommige meisjes al zijn tegen gekomen... begin ik schrik te krijgen. Zijn ze vriendelijk? stellen ze jou daar een beetje op jou gemak?Heb gezien dat ze nog betaal baar zijn ook? grtjs
Dag José, De dames in kwestie zijn heel vriendelijk. Ik had ook niet de ideale maat, in de zin dat alles te groot was (wat ook niet aangenaam is, geloof mij). Ze helpen je echt met het totale beeld voor te stellen als de jurk aangepast is naar jouw lichaam. Er is hen werkelijk niéts te veel en ik was telkens meer dan een halfuur (soms zelfs een uur) te vroeg en wou eerst gerust wachten , maar nee nee, mocht meteen in de paskamer! (natuurlijk hangt dit af van de drukte, maar toch...) Ik vond het heel betaalbaar. Samen met de retouches e.d. had ik mijn jurk voor circa € 850, wat ik méér dan schappelijk vind... En de kwaliteit was zeker niet minder :)
Kunnen de verkoopsters daar ook een woordje nederlands? Of worden ze niet vervelend als je zelf maar 'huis-tuin- & keukenFrans' kan? :-)