TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
romina
6-7-2012
|
4-10-2011 13:07:32
Hey hey
Ik heb gewoon gegoogeld naar een kapsel wat ik echt mooi vind. In februari moet ik voor eerste pas gaan en dan laat ik diezelfde dag eerst mijn kapsel én make-up doen en dan kan ik zien of het plaatje klopt. Past het kapsel toch niet bij mijn kleed (kans zit erin) dan ga ik op zoek naar een ander kapsel en dan nog maar eens mijn kleed aandoen maar dat vind ik natuurlijk niet erg :D
Groetjes.
|
|
Jili
12-5-2012
|
4-10-2011 13:11:00
Ik ga bij mijn kapper waar ik altijd gaat, dus zij kent me wel... Ik ga een foto laten zien van mijn kleed en ik denk dat ze dan wel weet wat ze het beste met mijn haren aanvangt... Op internet vind je 100000 foto's terug, maar iedereen heeft toch andere haren en een ander gezicht.
Groetjes
|
|
Emy
30-6-2012
|
4-10-2011 13:16:10
ik ga enkele foto's afdrukken van kapsels die ik mooi vind, en dan uiteraard ook van mijn kleed. Die zal ik dan meenemen naar de kapper en hem laten kijken wat mogelijk is met mijn haar, wat me het best zal staan, ...
|
|
Gitte
28-10-2011
|
4-10-2011 13:39:37
Ik heb gewoon tijdens het passen mijn haar half los gedaan en dan omhoog met een speld om te zien wat het beste past. Zo heb ik het ook voor de juwelen gedaan. Oorringen gekocht die ik echt mooi vond,meegenomen bij de pas en daar een ketting gekocht. Een ketting moet je echt passen met je kleed aan,je hoeft het daarom daar niet te kopen maar dan heb je wel een idee naar wat je moet uitkijken.. Bij mij is het totaal iets anders geworden dan wat ik in gedachten had. Eens je weet voor het kapsel dat je het los,halflos of opgestoken wilt kan je kapper wel verder. Op internet is het altijd anders dan bij jezelf.
|
|
eva
25-8-2012
|
4-10-2011 16:10:41
Ik volg dit topic mee - ik heb nog totaal geen idee van wat ik met mijn haar wil (ik hou ook niet van naar de kapper gaan, en heb de laatste 6 jaar alles zelf gedaan - kleuren, knippen,...).
|
|
Annelies
7-8-2010
|
4-10-2011 16:29:09
Hallo,
Ik heb enkele foto's meegenomen van de stijl die ik graag zag, ook een foto van mijn kleedje omdat ik vind dat het kapsel ook bij de stijl van het kleed moet passen en heb dan de kapster haar idee laten doen... Bij mij was het van de eerste keer al vrij goed, heb daarna nog 2x een proefkapsel gehad en dan was het defenitief! Bij mij is het dus heel vlot gegaan...
Vermits ik een rood kleed had heb ik gekozen voor een vrij strak kapsel met een kleine bles vooraan. Acheraan mijn haar in een soort "rol"... Echt wat ik zocht...
Groetjes Annelies
|
|
Effie
28-4-2012
|
4-10-2011 23:47:45
Hoi!
Ik ben naar de website van project wedding gegaan (gewoon intikken in google maar is waarsch www.projectwedding.com ) daar kan je bladeren doorheen alle soorten kapsels (en ook nog andere dingen) Ik heb daar een profieltje aangemaakt en alles opgeslagen, dat toon ik aan mijn visagiste-kapster. Et voila, zo komt het allemaal goed :-)
Waar ik vooral mee bezig ben is dat ik er de hele dag lang zo goed mogelijk wil uitzien. Dus ik wil een kapsel dat ook echt een hele dag zo mooi mogelijk in model blijft zitten. Ik heb sluik lang haar waar de stevigste krul hooguit een uurtje in blijft zitten. Nu, daar probeer ik dan rekening mee te houden (en hopelijk staat het me dan ook nog!)
Op de proefdag gaan we natuurlijk door tot we er zijn hé :-)
Good luck allemaal!
|
|
Veerle
2-7-2011
|
5-10-2011 14:31:27
Een goede raad die ik gekregen heb van mijn kapper, is zo dicht mogelijk bij je dagdagelijkse haarstijl te blijven. Bijvoorbeeld, als je je haar altijd los laat hangen, om dan niet te trouwen met een opsteekkapsel, want als je nadien de foto's gaat zien, ga je de indruk hebben dat je niet op de foto's staat zoals je echt bent... Uiteraard kan je wel wat specialer gaan, maar een stijlbreuk op de dag van je huwelijk kan nadien wel eens een zure appel worden...
|
|
Caroline
12-5-2012
|
14-10-2011 21:55:38
hey dat zei mijn kapper ook. je moet niet echt radicaal iets anders doen ,anders is het net of je iemand anders bent die dag. ik ben er ook nog niet echt wat ik precies wil, 't is nog een beetje nadenken, maar leuke site tips zijn mooi meegenomen. wil het halfopgestoken en mijn bles moet nog blijven, aangezien ik een groot voorhoofd heb :)
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|