Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cuba of niet?

4-10-2011 13:02:18
Ey bruidjes!

We geraken er dus eeeecht niet uit welke bestemming we zouden kiezen voor onze huwelijksreis :).
Na de aflevering van So you think you can dance afgelopen zondag, ben ik toch eens terug beginnen zoeken naar Cuba.
Ik heb echt al talloze websites afgeschuimd :p.Heeft er iemand ervaring met deze bestemming en goede hotels daar?
Wij zouden in juni gaan. Volgens het internet is het klimaat dan wel goed.
Wij willen absoluut niet in zo'n orkaanseizoen terechtkomen :).

Alvast bedankt voor de (eventuele) tips.

caroline
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 660

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 13:23:35

Hey Caroline

wij trouwen ook 09-06-2012 Zelf gaan we niet op huwelijksreis waarschijnlijk maar mijn ouders vertrekken nu 11-11-11 naar Cuba voor 20 dagen. Ik kan je wel wat meer informatie bezorgen als je dat wenst. Zij doen een rondreis met Koning Aap als ik me niet vergis.

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 13:27:20

Hey Dorien,

Leuke datum, haha:). Zou wel super zijn ja, alvast bedankt!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-10-2011 16:11:52

Ken enkele mensen die daar geweest zijn en tevreden waren, ik zou dan wel met een georganiseerde reis meegaan... lijkt me niet het land waar je op je eentje rondtrekt :-s

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 16:14:34

Ey Isabelle,

Denk dat dit ook wel veiliger is. Je hoort tegenwoordig de ergste verhalen :s.

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 21:15:57

Cuba is echt de moeite! Ben er zelf 2 jaar geleden geweest en is tot hiertoe één van de leukste bestemmingen die ik heb gedaan. Ik zou wel gn all-in hotel nemen omdat je in Cuba echt wel veel kan doen en beter een rondreisje kan maken.

Veel succes nog!

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik5-10-2011 7:23:30

Hoi,

ik ben vorig jaar nieuwjaar gaan vieren in Cuba, en ik zou er eerlijk gezegd niet op huwelijksreis gaan.
Cuba is een mooi land hoor, begrijp me niet verkeerd.
Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening hè, maar ik zou liever naar een "paradijs" gaan ( vb. Sechellen, Maladieven,...)
Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat jullie willen doen op reis. Lekker lui op het strand liggen of cultuur opsnuiven, of beiden,...

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 12:34:59

We zouden graag een combinatie van de 2 doen. Beetje cultuur opsnuiven, maar toch ook vooral veel rusten :). Ik vind de Sechellen en Maladiven enzo ook echt super, maar kvrees dat dat echt ver boven ons budget ligt. Rond de 3000€ zouden we het toch willen houden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...