Terug naar overzicht
Leuke video! Is dit nu gefilmd door Ellegancia?Jullie feest was in het Molenhuis in Vremde zeker?
Heel mooi!! En jullie hebben blijkbaar ook het Molenhuis in Vremde.Dat is ook onze zaal voor den trouw. Het eten zag er wel sjiek uit. Hadden jullie koud en warm buffet? Is wel leuk om onze feestzaal al is te zien:)groetjes
HeyLeuk filmpje!Ik zag de kindjes met een koker schieten waar hartjes uit komen.Mag ik je vragen waar je deze bent gaan halen of hebt besteld aub?Groetjes wendy
Ja dit is door Elegancia en ons avondfeest was idd in het Molenhuis
Ik heb heel veel gevonden op www.guntrospartyland.be en www.dantasimport.nl
Amai...echt tofIk kreeg zelf al traantjes in mijn ogen.!En met jullie zoontje erbij is dat echt zo schattig!Ik zag dat jullie ook een uiltje hadden op de trouw?Mag ik vragen vanwaar die was?Wij zoeken namelijk nog een uil voor het aanvliegen van de ringen...
Het uiltje kwam van valkerij dominique. Ik vid zijn email niet terug maar als je het googlet zal je het wel vinden. Echt heel lieve mensen. Je kan al eens op voorhand oefenen als je wilt, maar is eigenlijk niet nodig. Dat uiltje komt gewoon automatisch naar de handschoen die je aanhebt en de persoon van de valkerij staat naast je.Wij hadden in het Molenhuis het koud en warm buffet waar je bij het warme uit 2 schotels kon kiezen. Die kokers met echte bloemblaadjes kwamen van bij guntro's partyland, heel goede site, directe correcte levering en heeel veel keuze !!! Er kome echt heeel veel blaadjes uit, verschiet niet. Wij hadden er 8 en he was niet te doen haha
Oeps het is www.guntrospartyshop.be
héééééél erg mooi!!!! doet me nu nog meer verlangen naar onze dag!!!! super!!!
Hey Emmy, leuk filmpje! :) Nu heb ik het volledige plaatje ook eens gezien, het zwart/wit/grijs is mooi doorgetrokken in jullie dag .. Geniet van het getrouwde leven! :) x
Leuk om te weten dat de film zo mooi is bij Ellegancia , ik heb ze namelijk ook geboekt voor de make-up, foto en video
Kan iemand mij het webadres van Ellegancia geven?
www.ellegancia.be