Terug naar overzicht
oooh, zouden er bruidjes ook zo lief willen zijn deze naar mij door te sturen?Mijn emailadres : championneke@hotmail.com THX!
En zouden jullie het ook naar mij kunnen doorsturen? wetrouwen@hotmail.be Katrien
Ik zou zeggen van mij mag je, maar ik heb enkel een gedrukte versie en dat kan ik natuurlijk niet mailen. Ik wil wel enkele foto's trekken en deze eens doorsturen als dat ook goed is.Groetjes,Celesta
Wij gaan voor 1 uitnodiging met aparte kaartjes voor suite, receptie en avondfeest :-).We gaan de onze pas bestellen in februari/maart dus hebben nog niet echt gekozen. De tekst voor op onze uitnodigingen hebben we wel al, dus dat is al veel ;-).Groetjes!
Evelien, hoe doe je dat dan? Sommige mensen krijgen dus bijvoorbeeld twee aparte kaartjes tussen hun uitnodiging? Hebben jullie de tekst zelf geschreven?
Celesta, zou leuk zijn!
Beide zijn mogelijk, je kan aparte kaartjes maken voor de avondgasten (deze steek je dan bij de algemene uitnodiging) of je maakt gewoon verschillende versies van de uitnodiging met andere tekst. Wij hadden het laatste gedaan :)
Dit waren de onze: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_fotoboek2.php?fotoboek_id=42351
@ Nicky: wij maken 1 uitnodiging met vermelding van onze wettelijke en kerkelijke trouw. Deze uitnodiging krijgt iedereen. Dan hebben we een kaartje met de tekst "receptie" voor wie enkel naar de 1ste receptie komt, een kaartje met de tekst "avondfeest" voor wie naar de 2de receptie met aansluitend avondfeest komt (wij hebben immers eerst een receptie van 1.5uur voor buren en collega's en daarna nog een receptie van 1u met aansluitend avondfeest voor familie en vrienden) en dan nog een kaartje met "suite" voor wie de hele dag mag meevolgen ;-). Iedereen krijgt dus max 1 kaartje bij de uitnodiging.De teksten hebben we grotendeels zelf geschreven maar we hebben dit wel gedaan obv een voorbeeld van het internet (al schiet daar in het uiteindelijke resultaat niet veel meer van over ;-)).Groetjes!
Wij gaan van de binnenkant van de kaart de twee kanten benutten.Links komt de algemene uitleg (namen, datum, kerk en dat we graag zouden willen dat iedereen komt) Rechts hebben we 3 versies die we er dan inplakken naargelang het deel van de avond dat ze uitgenodigd worden (receptie1, receptie2+avondfeest, dessertenbuffet)(kan zijn dat we links en rechts nog omwisselen maar je snapt het idee wel) ;o)
Wij hadden: - Faire parts (enkel info wettelijk huwelijk) - Suite (ganse dag) - Wettelijk huwelijk + receptie - Wettelijk huwelijk + receptie + dansfeest (uitzonderingetje) - Wettelijk huwelijk + diner - Wettelijk huwelijk + dansfeest Het waren telkens uitnodigingen waarbij alle informatie in 1 uitnodiging stond, dus geen extra kaartjes ofzo...
Onze uitnodiging bestond uit foto's van ons beide, het leek alsof we die in een fotohokje hadden laten trekken. Op één foto hadden we een bordje vast met: wij trouwen. We hadden aparte uitnodigingen en aparte kaartjes voor receptie en avondfeest.