Terug naar overzicht
Ik heb zelf een kleed van Pronovias en mijn twee vriendinnen die pas getrouwd zijn ook. We hebben ze alle drie bij Pierres Yves gekocht in Brussel maar der is ook een winkel te Aalst. Ze importeren de modellen van Pronovias (das hun belangrijkste merk) dus hebben ze veel modellen. De prijzen liggen tussen 1000 € en 1500 € denk ik... Mijne was prachtig en koste maar (zonder accessoires 1065 €)... Ik raad je echt aan om bij hun langs te gaan want ze zijn echt proffesioneel ook kwa retouches enz.... succes nog
Hallo DaisyIk heb mijn kleed gekocht bij Liliane Claes in Herentals. Dat was wel een toevalstreffer, hoor. Ik was niet echt op zoek naar een kleedje van Pronovias.Op de site van Pronovias vind je een lijst met bruidshuizen die hun modellen verkopen (waaronder die Letitia al vermeldde), maar uiteraard kunnen ze niet alle modellen hebben, zij verkopen ook nog kleedjes van andere couturiers. Je kan wel, als je het kleedje van je dromen gevonden hebt op de site of in een boekje, dat kleedje bestellen, maar het is altijd beter om het eerst te passen. Vaak is het model mooi in de boekjes maar sta je er zelf niet mee (heb het zelf meegemaakt).Mijn bruidsjurk kostte ongeveer 1200 Euro (weet het niet goed meer). De meesten zullen inderdaad tussen de 1000 en 1500 euro kosten, zoals Letitia al zei.Hou er wel rekening mee dat, als je maat niet aanwezig is, men het dan sowieso moet bestellen in jou maat. Aangezien Pronovias Spaans is,duurt het ongeveer 5 maanden! Ik kan eindelijk einde van deze maand voor de eerste keer gaan passen. Ik zie er al naar uit!Ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen. In ieder geval, veel plezier bij het zoeken en passen. GroetjesAnnelies