Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

TROUWKLEED

4-10-2011 17:44:58
Joepi, ik heb een afspraak vastgelegd bij Robel in Roeselare en bij Conny in Aalter. Zijn er al toekomstige bruidjes naar die winkels geweest? en tevreden?

Evelyn
20-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 930

Lieselot
10-3-2012
 Meld misbruik4-10-2011 17:50:20

Mijn kleed komt van bij Couture Robel, en ik ben er heel tevreden over! Alles verloopt daar zeer vlot, en zij is zeer vriendelijk en geduldig.
We hadden elkaar leren kennen op een trouwbeurs waar wij ook stonden, en nu we gaan trouwen was het de ideale gelegenheid om eens bij haar in de winkel te gaan.

Tamara
2-7-2011
 Meld misbruik4-10-2011 18:39:17

Robel is fantastisch!! Je mag alles passen en niets is haar teveel. Mijn kleedje komt dan ook van daar nadat ik een tegenvallende pasbeurt had bij bruidshuis Ellen (ik mocht daar niet kijken in de rekken en heb dan ook niet veel gepast) veel succes!

vanessa
25-8-2018
 Meld misbruik4-10-2011 19:24:47

hoi

mijn jurk komt van conny, iedereen zei dat ik prachtig was dus ja super tevreden van haar en de winkel

liesbeth
5-10-2012
 Meld misbruik4-10-2011 19:33:11

hey,
zelf ben ik nog nergens geweest, maar heb al enorm veel goeds gehoord over conny. volgens mijn omgeving is bruidsboetiek conny the place to be in onze streek (oedelem-brugge).
laat je mij je ervaring weten over de 2 winkels aub.
succes en groetjes,
liesbeth

debbie
5-5-2012
 Meld misbruik4-10-2011 20:39:13

hey,
ik heb een dikke week geleden mijn kleed gekocht in robel.
Echt super mensen, je mag echt zoveel passen als je wil.
Ik was aan het twijfelen tussen 2 kleedjes en totaal geen probleem om 20 keer van kleedjes te veranderen.
Was mijn 1ste en enigste winkel!
Raad robel zeker aan!!!

Dorine

Meld misbruik4-10-2011 20:43:42

Hier ook supertevreden over Robel, dochter haar kleedje kwam van daar en twee jaar later dat van schoondochter. Dus, deze winkel en service staat hoog aangeschreven bij ons. :)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik5-10-2011 8:08:14

Hier ook mijn kleedje gekocht bij Robel! Het was de eerste winkel in de reeks, maar het is de laatste gebleven. Ik vond er onmiddellijk mijn zin, dus was verder zoeken overbodig. En ze zijn er supervriendelijk / geduldig. De eerste maal ben ik er meer dan 4u binnen geweest en niets was hen te veel. Het grote voordeel is ook dat ze vele maten hebben hangen (wat blijkbaar niet overal zo is), waardoor je geen ogen half moet dichtknijpen om je bij een veel te groot of te krap kleed iets te gaan voorstellen. De infrastructuur is misschien niet zo chique, maar dat geeft niet. Het is de service en vriendelijkheid die er primeert: van eerste bezoek tot afhaling kleedje!

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik5-10-2011 13:47:59

ik ben bij La sposa roeselare en Robel geweest
van beiden zeer tevreden. La sposa was ruimer en deftiger.
Beiden geduldig en zeer vriendelijk en behulpzaam

enige verschil: bij la sposa hangen slechts enkele jurken uit, de rest hangt vanachter en wordt gehaald.
bij robel kan je zelf kijken tussen alle jurken. Ik vond dat zeer positief! dan weet je dat je ze allemaal gezien hebt en welke je niet of wel wilt. bij la sposa was het echt afgaan op de verkoopster en hopen dat zij je smaak en voorkeur goed begrepen had. Heb daar dan ook enkele jurken aangehad die echt mijn stijl niet waren.

Ik heb uiteindelijk besteld bij Robel. ze zijn er supervriendelijk en lief, en totaal niet opdringerig. mocht al meteen een tiara bijpassen en schoenen om t volledige plaatje te kunnen zien.
75 euro voor de retouches (veel of weinig aanpassingen) valt ook super mee van prijs!

succes en geniet van jurkzoektocht!!

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik5-10-2011 22:03:01

dank u allemaal voor de reacties! Ik laat jullie zeker iets weten. Robel ken ik ook al een beetje omdat ik ooit een galakleed er kocht daarmee doe ik hen ook een bezoek oor mijn trouwkleed.

Hebben jullie al juweeltjes?

Maayke
8-9-2012
 Meld misbruik16-10-2011 18:48:44

Ik ben ook eens uit nieuwschierigheid naar Robel gaan kijken (zonder uitnodiging) met mijn beste vriendin. Ik mocht direct eens gaan kijken naar de kleedjes én er een paar passen... Het eerste was het mooiste. Die mevrouw was supervriendelijk (misschien iets té) en ze hielp me echt heel discreet. Bv BH bandjes 'wegmoefelen' enzo. Ik voelde me echt heel uniek omdat ik ga trouwen, terwijl die mevrouw waarschijnlijk met heel veel bruidjes te maken heeft... Super!!

In de herfstvakantie heb ik een afspraak bij la sposa (met 2 andere vriendinnen) en wat later zou ik nog naar scarpellini in Oostende willen gaan (met mijn ma).

Maar nu al de hele tijd trouwboekskes en sites aan het bekijken, en niets kan tippen aan het eerste trouwkleed bij Robel :D

Wil toch iedereen en mezelf het plezier geven om nog andere trouwkleedjes te passen... Ben benieuwd of ik een beter vind dan dat van Robel. Spannend ;)

groetjes, Maayke

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik26-10-2011 21:35:31

Ik ben naar de Robel geweest en naar Conny

idd bij Robel superserice heb er ook 3.5u binnengeweest en mocht telkens passen en opnieuw aandoen!
maar ik had er niet meteen mijn zin gezien

Naar conny geweest en totaal andere services. Ik kreeg er al schoenen mocht zelf alleen kiezen en wat leuk was, ik twijfelde en ze nam dan foto's met computer om zo te ergelijken.

Ik zal bij conny kopen. Merk die ik wil, hadden ze ook niet in Robel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...