Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maat 42 - 44

4-10-2011 18:50:46
Hebben ze deze maten in een gewone bruidswinkel?

Nicky
1-1-2023
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 973

Jessica

Meld misbruik4-10-2011 18:52:46

Ja hoor, Nicky. Bij Maxim's Couture (Mechelen / Aarschot) zeker wel.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-10-2011 19:03:45

ja hoor zeker en vast

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-10-2011 19:16:30

Natuurlijk, dat zijn nog gewone confectiematen, hé! ;-)

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 19:19:57

hey

ik zat met de zelfde vraag. heb dus even gebeld na de winkel, en dat was geen probleem

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik4-10-2011 19:26:22

Hey Nicky,

Geen nood! De jurk die ik heb gekozen ging standaard in de winkel in maatje 46 dus ik veronderstel dat lager ook geen probleem mag zijn ;)
Veel succes met de zoektocht naar je jurk!

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik4-10-2011 19:27:37

Het zou erg zijn moesten die maten niet in de gewone bruidswinkels verkrijgbaar zijn, dan kan bijna geen elke vrouw naar een bruidswinkel Succes met je zoektocht!!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 20:01:28

Hoi Nicky,

Had me die vraag ook al gesteld :-) maar we mogen dus gerust zijn!
Ik heb maatje 40-42, en is blijkbaar doorsnee, joepie :-)

groetjes!!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-10-2011 0:06:53

Ja hoor, natuurlijk zeg, dat zijn toch gewone maten :-).

Of mogen enkel mensen met maatje 36 trouwen? ;-)

De winkels voor grote maten beginnen maar op maat 48 of 50 ofzo, dus... :-)

Groetjes!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik5-10-2011 11:40:36

Ik zit (nu) ook (nog) met maatje 42-44, en door jouw post denk ik een beetje "ben ik dan echt zo dik"? neen toch !Waarom zouden ze in hemelsnaam die maten al niet hebben in een bruidswinkel. Misschien niet elk kleedje, maar net zoals ze niet elk kleedje in maat 36-38 hebben hangen hé.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-10-2011 14:19:10

En oh ja, het is niet omdat ze niet de juiste pasmaat hebben, dat je ze niet kunt passen! De verkoopsters zijn handig genoeg om dat dan vast te spelden aan je bh of zo... Het topje dat ik koos, was hélemaal mijn maat niet, maar ik merkte daar niks van. De verkoopster had alles vakkundig afgespeld, pas toen ik me omdraaide, zag ik dat het topje bijna 10 cm openstond! Ze hebben van elke jurk 1, max. 2 maten, maar passen dat dan aan aan jouw figuur. Logisch ook, een pasmaat verkopen ze normaal gezien niet (enkel als ze die jurk niet meer kunnen bestellen, durven ze die aan een soldenprijs te verkopen), ze bestellen voor jouw een heel nieuwe jurk, in jouw maat! ;-)

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik5-10-2011 14:26:20

Hey,

Persoonlijk, heb ik ook deze maat, en wil zeker geen spel breker zijn, maar heb maar in 1 winkel jurken gepast die dicht konden en echt paste (Le capeau in Antwerpen). De andere jurken waren meestal maatje 38-40 of kleiner en die gingen niet dicht (ikzelf vond dat heel vervelend...). Ze kunnen deze jurken zeker bestellen in deze maat, maar dan koop je de jurk al, maar hangen heel dikwijls vind ik niet in de winkel...

Het kan natuurlijk komen door de winkels die ik gedaan heb...

Veel groetjes Ellen

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-10-2011 18:50:42

@ Ellen: inderdaad, de pasmaten zijn meestal maar maat 38-40, maar zoals Véronique al zei, deze worden altijd zo vastgemaakt dat je echt het goede beeld krijgt van een jurk en dan bestellen ze jouw maat :-).

Het is ook niet de bedoeling dat ze van elke maat een pasmaat hebben hé, zou wat zot zijn ;-). En het is nu eenmaal makkelijker om model & vorm te krijgen in een jurk die net niet dicht kan dan in eentje die 4 maten te groot is (bvb pasmaat 42-44 en bruidje met maat 36) :-).

Groetjes!

robine
31-8-2012
 Meld misbruik6-10-2011 13:51:46

ja hoor... ik heb mijn kleedje bij cermo gehaald in turnhout en daar hadden ze een speciaal hoekje voor grote maten... dus da zal overal wel zijn.

Anouck
5-5-2012
 Meld misbruik16-10-2011 17:55:25

Ik heb dezelfde maat als jij en ben gisteren gaan passen bij Maxime Couture in Aarschot. Geen enkel kleedje aangehad dat echt pastte (had ik wel verwacht) maar je kon inderdaad wel zien hoe het eruit zag.. alleen de rits kon niet toe ofzo. Jammer genoeg wel een heel mooi kleedje in pasmaatje 36 dat ik echt niet kon proberen...
Moet dus zeker lukken! Een beetje handigheid van de verkoopster doet al veel.

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik16-10-2011 18:36:01

Bij Issa Moda paste ik in bijna alle kleedjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info