Terug naar overzicht
Hoi,Gabriëlli in Roeselare is daarvoor gekend!Heb daar zelf ook mijn schoenen gehaald!Veel succes met de zoektochtDebra11/08/06
Dag Inge,Linea Raffaeli in Brugge. Heb mijn schoenen daar gekocht.SuccesElke 15/07/06
Van Loock in Zandhoven. Alle keuze!Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey,trouwschoenen kan je ook kopen in bruidswinkels hoor...Groetjes,Lieve
Ik heb mijn schoenen gewoon gekocht bij torfs in de zomercollectie (hoewel we in de herfst getrouwd zijn).
hey,Ik heb m'n schoen gewoon bij brantano gekocht. Je krijgt gewoonlijk een stukje stof mee van je kleed, en ik sleur da stukske overal mee naar toe, en toen ik op een keer daar binnenstapte viel m'n oog op dat paar schoenen, ze zitten geweldig en zijn helemaal niet duur! Je moet gewoon geluk hebben denk ik dat je in deze winkels de juiste kleur vindt. Als ik er geen had gevonden had ik ze ook in de winkel gekocht waar m'n kleed van komt.groetjes Veerle23/09/06
Hey,Heb mijn schoenen gekocht bij gabrielli in roeselare. Daar heb je heel veel keuze. Ik weet niet welke maat je hebt,als je geïnteresseerd bent ik doe mijn schoenen weg. Heb ze gekocht voor 131 euro en slechts eenmaal gedragen (maat 40) Als je interesse hebt, contacteer me gerust op 0484 772 502