Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

light in the box : ervaringen ?

4-10-2011 21:42:02
Dag bruidjes,
iemand ervaring met volgende website : http://www.lightinthebox.com ? Heb er enkele heel leuke dingetjes gezien (schoenen, accessoires ...).
Thanks for sharing !
groetjes
Els

Els
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 901

Stefanie
10-3-2012
 Meld misbruik4-10-2011 22:20:14

Hey,
Ik had daar ook al leuke dingen gezien maar dierf niets bestellen omdat het vanuit China is en betrouw dit niet volledig....
Dus als er toch mensen zijn met ervaring zou ik dit ook wel willen weten...
Sorry dat ik je hier niet direct bij kan helpen...

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik4-10-2011 23:06:20

Ik heb er een kjrk besteld. Was op 4 weken bij mij en goede kwaliteit van stof. Afwerking is niet overal even goed.

dolly
31-3-2012
 Meld misbruik18-10-2011 22:28:35

hallo, ik heb om te testen vorige week een klein ( goedkoop) prulletje gekocht van 6euro, gewoon om eens te checken, ik had op die site ook veel leuke spullen gezien, en wou het toch eens int klein proberen!!! moet wel zeggen dat ik ipv 12euro verzendkosten, de goedkopere optie genomen heb, dat zal waarschijnlijk langer duren!! hou je op de hoogte!!
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...