Terug naar overzicht
hallo,kijk eens bij http://www.bruidskapper.be/index.html daar heb je alles in 1 en ze komen over gans belgie naar je toe. prijzen inclusief vervoerveel succes
Hoi,Wij hadden Ellen Van Driessche uit Zele en waren er zeer tevreden over! ellen@vandriessche.info
Hallo Colette,Neem eens een kijkje bij Laura Color hier op de site.Laura is een professionele dame waar je kunt kiezen uit diverse pakketten en die zowel een proefmake-up als de make-up de dag zelf. Ook voor de mensen van de suite.Het is een lieve dame die professioneel met haar vak bezig is en die je vakkundig advies kan geven.MvgrLudo
Hallo Colette, Ben zelfstandig Hair- & Make-up artist uit regio Vlaams-Brabant. Ook voor de regio Brussel, Oost-Vlaanderen en Antwerpen kan je bij mij terecht.Ik kom aan huis bij de bruidjes, voor de proefdag alsook de trouwdag zelf.Idien interesse of voor meer info kan je me vinden op a.de.brue@skynet.be of 0475 73 76 42GroetjesAnnie
Hallo Colette,ik ben visagiste aan huis en ben nog vrij op jouw trouwdag.Stuur me per e-mail jouw contactgegevens zodat ik jou kan contacteren om de mogelijkheden te bespreken.Groeten,Visagie Isabel0485 722 995info@visagie-isabel.be www.visagie-isabel.be