TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debra
11-8-2006
|
4-7-2006 17:12:42
Hoi,
De Cofar in Rumbeke en De Visscherie in Oostrozebeke (daar gaat trouwens ons feest door!). Ook het Fabriekspand in Roeselare is een zeer mooie locatie. In de Cofar zijn wij reeds op een gastronomische zondag uiteten gegaan en het was er zeer lekker!
Grtz Debra 11/08/06
|
|
Barbara
18-8-2007
|
5-7-2006 9:22:44
Hallo,
Wijzelf trouwen in de Lissewal (Elverdinge-Ieper). Maar dichter bij Roeselare is de Vosseberg in Hooglede heel bekend. Is een hele mooie zaal met lekker eten, en savonds gratis vuurwerk boven het water.
Wat betreft de Cofar/Visscherie heb ik al minder positieve dingen gehoord. Enkele maanden terug heeft iemand hier op het forum geklaagd over de prijsstijgingen. De prijzen zijn namelijk steeds onder voorbehoud. Zij dachten dat het wel een beetje ging stijgen, maar uiteindelijk kwamen ze op een stijging van (als ik mij niet vergis) ongeveer 10 euro per persoon. En dit is toch wel ECHT veel vind ik.
In regio Kortrijk zitten ook nog Salons Van Wonterghem, ook mooie zalen, met lekker eten, maar iets duurder.
Groetjes, Barbara
|
|
Debra
11-8-2006
|
5-7-2006 9:49:34
Hoi Barbara,
Dat was nl ik die klaagde over de prijsstijgingen. Bij onze menu kwam het op een verschil van 10 euro, eenmaal je alles begint op te tellen. Ik heb me er al over heen gezet want ge kunt niet anders e.
Aan Valerie, Ik zou toch gaan kijken naar de Cofar/Visscherie want het eten is er superlekker en de presentatie is oogverblindend. Ze hebben wat dat betreft oog voor detail. De tuin in de Visscherie is ook heel mooi, daarom dat we ons feest daar geven. Laat je nu niet van de wijs brengen door ons gevalletje met de prijsstijgingen. Als je langs gaat confronteer hen ermee dat je van iemand hebt gehoord dat de prijzen wel erg veel de lucht zijn ingegaan en dat je dit wil voorkomen. Bij jullie kan het wel meevallen, hangt af van welke menu je kiest.
De visscherie heeft allesinds eenheel goeie naam aan die kanten. Dus informaren dat kan geen kwaad e. Je weet maar nooit.Voor de rest heb ik wel al heel veel goeie reacties gehoord van de mensen die daar al een feest hebben gegeven.
Veel succes met de zoektocht.
Debra 11/08/06
|
|
julie
26-8-2006
|
5-7-2006 13:55:53
nog een aantal zalen:
Ter Eeste (brouwerij Rodenbach, Fabriekspand, Zaal Rodenbach, St-Germain (Diksmuide),...
Eigenlijk is er een groot aanbod, allen in verschillende stijlen, prijsklassen,...
Wijzelf trouwen in het Fabriekspand.
Succes met de zoektocht. Ik zou aanraden echt een aantal zalen te bezoeken en op basis van prijs-kwaliteit, professionalisme, en omgeving een keuze te maken. Ik denk dat je , na een bezoek-afspraak, moet buiten komen en denken: dat is het, hier gaat ons feest door.
Julie
|
|
Valerie
16-5-2007
|
5-7-2006 14:15:27
Dag Valerie,
Wij zijn twee weken geleden gaan kijken in zaal Rodenbach en in Ter Eeste (bij brouwerij Rodenbach), beide in Roeselare. In zaal Rodenbach werden we heel goed ontvangen en vallen de prijzen vrij goed mee, maar de zaal sprak ons helemaal niet aan. Ter Eeste sprak ons daarentegen enorm aan: een heel originele omgeving, heel goeie ontvangst, heel veel mogelijkheden om je feest in te richten zoals je het zelf wil, enz. Voor ons was deze zaal echter een stuk te duur: als wij het uitrekenden, kwamen we voor het 'goedkoopste' avondfeest (receptie, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en drankforfait) op ongeveer 73€ per persoon. Er komen ook nog een heleboel 'kleine kosten' bij, zoals bijbetalen voor de bediening na 2u, extra betalen voor de huur van bepaalde tafels, ... Uiteindelijk hebben we gekozen voor Domein Maelstede in Kuurne. 't Is ook niet de goedkoopste zaal die we bezocht hebben, maar 't is toch een stuk betaalbaarder dan Ter Eeste, de ontvangst was even goed, de zaal is ook heel mooi en wij hebben er tot nu toe alleen maar positieve reacties over gehoord.
groetjes en succes bij de zoektocht!
Valerie (jaja, naamgenoot!) 16/05/2007
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|