Terug naar overzicht
mooie foto's! prachtig kleed had je aan ! een dikke proficiat
Super mooi! Proficiat!!!
zeer mooi kleed,doet me een beetje denken aan het mijne :-)je straalde echt en je ventje zag er ook schitterend uit
van harte proficiat! mooie foto's! x
oh zo mooie fotos, dat inspireert ons alleen maar meer om er een mooie dag van te maken.Jullie bus is trouwens super cool, bleef die op het plein staan tijdens jullie trouw?
Bedankt allemaal!@ Sara: De bus bleef idd tijdens het huwelijk op het plein staan. Wij hebben achteraf onze receptie op de kaaien gedaan aan de cruiseterminal en daar is ze ook blijven staan. Was super tof die bus, ik kan het aan iedereen aanraden!GrtjsSara
He leuk hoor zo af en toe een zwart/ wit foto er bij, mooi kleedje had je aan!!!!!
Wauw Sara,Hele mooie foto's! en een super mooi bruidsboeket!Volgens mij was jullie trouwdag echt perfect! :-)dikke proficiat!x. Pascale
Heel mooie foto's!! Op welke locatie hebben jullie de reportage laten doorgaan? Vind ze echt heel mooi!Groetjes!
Hey,Super! zo een sluiertje maakt het toch helemaal af hé!waaw super.veel groetjes Ellen
Onze trouwdag was idd perfect!!! Trouwboeket bestond uit een basis van hortensia's en voor de rest verschillende type van orchideeën. Ik ben verzot op die bloemen vandaar ;-)Wat trouwlocaties betreft, eerst hebben we foto's gemaakt op de kaaien, het steen en bootmuseum in Antwerpen. Achteraf zijn we naar de steenbakkerij in Boom gegaan om af te sluiten aan de kaai van de Rupel in Boom. GrtjsSara