Terug naar overzicht
HeyWij trouwen ook 29-10 en vroeg me dit ook al af. Ben benieuwd naar de antwoorden !GrtsLiesbeth
Wij zijn voorbije zaterdag getrouwd en hadden een ceremoniemeester en alles zit nog vers in het geheugen. Bij ons in het gemeentehuis (hangt wel af van gemeentehuis tot gemeentehuis) werd eerst een haag gemaakt door de suite waar ik als laatste doorging met mijn vader (ik liep rechts van mijn vader) Concreet, stapte eerste de suite 1 voor 1 uit de bus, mijn toen nog toekomstige met zijn moeder als voorlaatste en ik met mijn vader en de bruidskindjes als laatste. Dan werd een haag gevormd op de trappen. Ik en mijn vader gingen hier als laatste door en gingen als eerste de trouwzaal binnen, gevolgd door mijn toekomstige en zijn moeder en daarna de suite.(vrouwen aan de rechterzijde van de man)In de kerk bijna net hetzelfde: de suite stapte één voor één uit, bruidegom met moeder als voorlaatste, mijn vader en ik als laatste. De suite stond in de kerk en vormde een haag. Bruidegom ging hier door met moeder gevolgd door de suite. Vooraan in de kerk nam mijn man! plaats op de rechter stoel en zijn familie ook aan de rechterzijde van de kerk, mijn familie aan de linkerzijde van de kerk. Als laatste kwamen de bruidskindjes gevolgd door mijn vader en ik.Bij het buitenkomen liep ik aan de linkerzijde van mijn man! Veel succes nog met de laatste voorbereidingen! Geniet van jullie dag! 't Is echt fantastisch Groetjes Caro
@ Caro... het is me helemaal duidelijk nu :-)! Bedankt!!!@ Liesbeth... hoe staat het met jullie voorbereidingen? En zijn er bij jou af en toe ook al wat zenuwen? Nu begint het echt te korten hé!Groetjes, Annemiek