Terug naar overzicht
Hey Annemiek,wij gaan hetzelfde doen :)Ik dacht per film/tafel een stapeltje te maken, en dan de kaartjes-uitdelers een alfabetische lijst van onze gasten te geven, met achter elke naam de juiste film/tafel. Als er dan iemand toekomt moeten ze gewoon de naam vragen en opzoeken, kijken welke film/tafel een kaartje van de juiste stapel geven... En dan kunnen ze ook ineens aanduiden wie er al is...Veel succes!Groetjes,Kirsten
ik weet niet hoe anderen het doen ofzo, maar om kaartjes mooi en zorgvuldig te sorteren kan je bv. van een schoondoos iets helemaal naar jullie zin maken + daar iets grotere steekkaarten in dan dat jullie je kaarten hebben. als je op die steekkaart bv. ik zeg maar iets familie bruid, familie bruidegom...of ander voorbeeld kan zijn op alfabet de namen steken steek jullie kaarten dan tussen deze grotere steekkaarten en het probleem is opgelost
Wij legden het ook per tafel en hadden een alfabetische lijst gemaakt met de namen van de tafels, zodat ze wisten van welke stapel ze een kaartje moesten geven. Werkte heel vlot...