Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelaanduiding

5-10-2011 21:45:23
hallo dames,
aangezien jullie me al vaak hebben geholpen doe ik nog maar eens beroep op jullie fantasie.
deze keer voor de tafelaanduiding, we zijn er dus uit dat we de tafels een groep/zanger naam zullen geven volgens de interesse van de mensen die we daar plaatsen zoals bv acdc voor de rockers , claude francois voor de franse familie enz...
als de mensen mogen plaatsnemen dan gaat de dj een liedje spelen van die groep/zanger.
alleen weten we begot niet hoe we die tafel dan moeten versieren/aanduiden en hoe we hen laten weten welke groep/zanger bij hen hoort....
enige ideetjes?

alvast bedankt he

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 594

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik6-10-2011 8:06:24

Hoi Marinka,

wij hebben een beetje vergelijkbare tafelthema's, alleen is het bij ons niet in functie van de gasten. Bij ons krijgen ze bij aankomst een concertticket (een orgineel ticket, gescand en dan geprint per persoon/koppel). Op tafel staat een grote foto van de groep/artiest en de dj speelt een bekende song als ze aan tafel moeten.
Als je googlet, vind je voor de meeste artiesten wel scans van concerttickets terug. Maar je vindt ook programma's om dat eventueel zelf te maken. Hopelijk heb je hier wat aan.
groetjes,
Gitte

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik6-10-2011 11:39:25

o tof idee , heel erg bedankt hoor! zal het eens opzoeken.

groetjes,marinka

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik6-10-2011 21:33:11

grote foto's zijn het leukst denk ik, eventueel gepresenteerd op zo'n kleine schildersezeltjes, desnoods kan je op hun 'tickets' nog een kleine versie van de foto zetten als je echt zeker wil zijn dat iedereen zijn tafel vindt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...