Terug naar overzicht
ervaring heb ik niet.Maar bij La Tiara in Antwerpen schijnt dit mogelijk te zijn.GroetjesTabita
Heb hier ook geen ervaring mee, maar heb gehoord dat de prijzen niet veel beter waren dan een tweedehands jurk (die je later zelf weer kan verkopen).
inderdaad bij La Tiara kan je een trouwjurk huren (ik vrees dat deze wel niet volledig op maat worden gemaakt)Anders eens kijken op www.verkoopjetrouwjurk.nl misschien vind je daar wel iets (mijn jurk wordt via hen verkocht), deze jurken worden op maat afgewerktgroetjesJoyce
ik dacht dat het bij la tiara 300 euro was voor een jurk te huren. wel zelf geen ervaring mee
Hoi Martine,Ik wil zeker jullie rekening niet maken maar als een jurk huren al 300 EUR kost (en dat niet op jouw maat kan gezet worden) dan zou ik persoonlijk eerder een kleedje kopen. Naar het schijnt is er een winkel in Braine l'Alleud (Claire de Femme) waar je al voor 500 EUR héél mooie kleedjes hebt (die wél aangepast kunnen worden aan jouw lichaam). Ook in Lille/Rijssel zouden er enkele bruidszaken (o.a. Tati) zijn waar ze mooie kleedjes voor weinig geld (300 EUR) verkopen. Ik ben er zelf niet geweest maar heb er wel veel goeds over gehoord. Misschien kan je dit ook in overweging nemen bij je keuze?Veel liefs en succes bij je zoektoch!Nathalie
Hey Nathalie , Het probleem is dan wel , als ik in Lille iets zou kopen , dat je waarschijnlijk een paar keer over en weer zou moeten gaan , want dat gaat nooit van de eerste keer passen . En die afstand is wel wat ver om over en weer te pendelen , 1u40 rijden enkel . Spijtig , want ik heb al gekeken op de site en idd , het is zo goedkoop . :-(
Hallo Martine,Bij ons hebben we inderdaad een afdeling verhuur van trouwjurken! Deze jurken worden aangepast op maat. U kan dan ook nog kiezen of u de nieuwe jurken huurt voor 300 euro of koopt voor 500 euro. Groetjes,Kelly La Tiara
hej kelly van waar zijn jullie dan? welke regio...
Ok Kelly ,Ik ga zeker eens langs komen .
ik ben ook wel benieuwd, naar welke winkels die verhuren. want kopen zit er niet in...