Terug naar overzicht
Hallo, Bij ons was het als volgt:Wij hadden 2 verschillende uitnodigingen. Eentje voor het avondfeest en eentje voor de receptie. Op de beide uitnodigingen stonden het uur van het gemeentehuis en van de kerk. Iedereen mocht bij ons daarbij ook aanwezig zijn. De uitnodiging van de receptie vermelde duidelijk dat deze mensen enkel op de "receptie" uitgenodigd werden (17.00u - 18.30u), en op de uitnodiging van het avondfeest stond duidelijk het "avondfeest" vermeld (vanaf 19.00u).In jouw geval kan je misschien met 3 uitnodigingen werken of je maakt één algemene met de nodige informatie en je stopt er kleine kaartjes bij wanneer deze mensen mogen komen.GroetjesAnnelies
Hoi,op onze uitnodiging zal staan dat ze uigenodigd zijn in het gemeentehuis.We steken er gewoon een kaartje bij met de uitnodiging op de receptie en/of avondfeest.Hebben zelf al meerdere uitnodigingen zo gekregen!groetjesSophie
Wij hebben 1 algemene uitnodiging met het uur van stadhuis en kerk op en daarbij steken wij dan een kaartje met de uitnodiging voor receptie of avondfeest.groetjes
wij hebben een algemene uitnodiging en een kaart apart erbij voor iedereen die we mee in de suite willen,daar staat ook het verloop van de dag op zodat ze meteen weten om hoe laat ze bij ons verwacht worden. Voor receptie en avondfeest is bij ons iedereen uitgenodigd.
Wij hebben aparte uitnodigingen laten drukken voor elke mogelijke combinatie... - Faire part (enkel gemeentehuis) - Suite (volledige dag) - Receptie - Receptie + dansfeest (was een uitzondering) - Diner - Dansfeest Het voordeel is dat de mensen dan echt gewoon een kaartje krijgen dat precies speciaal voor hen gedrukt is (wat ook wel zo was) en dat het eigenlijk veel goedkoper was dan 1 algemene uitnodiging en werken met aparte kaartjes...
Hey, wij gaan waarschijnlijk 3 verschillende uitnodigingen laten drukken:- voor de gasten die de hele dag uitgenodigd zijn (familie)- voor de gasten die uitgenodigd zijn voor de receptie vanaf 1 u en de huwelijkslezing- voor de gasten die zijn uitgenodigd voor de huwelijkslezing en avondfeest incl. receptieGroetjesAlessia
Hallo iedereenbedankt voor de reacties...Maar voor diegene die verschillnde uitnodigingen laten drukken, dant zit je toch met dubbel/drievoudige kost van het drukwerk, of vergis ik me?
Bij ons was het eigenlijk duurder om te werken met extra kaartjes dan gewoon afzonderlijke uitnodigingen te laten drukken... De uitnodigingen werden namelijk digitaal gedrukt (iets wat je totaal niet ziet, althans toch niet als leek) omdat we een speciale soort papier hadden en er recto-verso moest gedrukt worden. Dus 'k zou je eens informeren bij je drukker naar wat de mogelijkheden zijn!
de drukker zei ons dat we aparte kaartjes er kunnen bij steken. bij sommige uitnodigingskaarten zit dat ook mee in de kaart verwerkt. x
Hier zal het ook 1 uitnodiging worden met de vermelding van de uren van de wettelijke en kerkelijke trouw en daarbij 3 afzonderlijke kaartjes: 1 voor de suite (die de hele dag blijven ;-)), 1 voor de 1ste receptie en 1 voor de 2de receptie met aansluitend avondfeest ;-).Groetjes!
En wat de prijs betreft: we gaan waarschijnlijk enkel de uitnodiging laten drukken en dan de 3 kaartjes zelf ontwerpen en drukken in dezelfde stijl van de uitnodigingen :-). Het zal dan veeeeel goedkoper zijn maar we moeten wel eerst de test-versie nog eens bekijken ;-).Groetjes!
Hallo EvelienHmmm interessant.. tja ik denk dat ik eerst op zoek kan gaan naar een degelijke drukker en dat die me wel verder kan helpen.3 verschillende uitnodigingen of 1 uitnodiging met 3 kaartjes: het zal wss één van deze opties worden!Bedankt iedereen voor de goede raad!
@ Tiziana: Als je gaat drukken, moet je vooral voor de extra kaartjes gaan. Zal de kosten drukken. Als je voor digitaal printen kiest, kan je verschillende uitnodigingen maken.