Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste ontmoeting met de diaken :-)))

6-10-2011 8:28:02
Heylah! Gisterenavond was het dan zover! Onze eerste afspraak met de diaken we waren totaal niet voorbereid want dachten dat het gewoon een kennismakingsgesprek zou worden... hebben wij ons al even vergist zeg!!! Hij heeft al meteen de papieren van de ondertrouw ingevuld (=> met al die religieuze vragen die erbij horen!) daar zaten wij dan, ik en mijn verloofde met onze mond vol tanden !!! Hahaha best wel grappig eigenlijk...op zijn papier stonden zo van die vragen " wat zijn volgens jullie de belangrijkste waarden in het leven" en "zijn die waarden ook terug te vinden in het evangelie of van toepassing in het leven van Jezus".... hmmmm ja.... euhm... zo stonden we daar dan! Ten eerste het was gisteren al laat (half9 en allebei stikop ) en de tweede we hadden die gedacht dat we die vragen nu al kregen... mja hij was wel supervriendelijk en heeft ons er goed mee geholpen...
We hebben alles besproken, het uur, de volgende afspraak en de misboekjes.... nu heb ik nog héél veel werk voor de boeg want wij gaan een 2talige dienst doen, samen met nog een Italiaanse priester. Maar dat betekent ook dat we ons misboekje in allebei de talen moeten gaan maken....zodat beide families kunnenn volgen! Ik was al blij dat ik het boekje in het Nederlands had nu kan ik alles gaan beginnen te vertalen... OH Jeee!!
Mja zal wel lukken...

Ik had nog een vraagje... ik ben aan het overwegen om onze uitnodigingen met een foto te laten maken van ons met ons dochtertje..maar ik had graag dan een speciale en originele foto gemaakt... Iemand leuke ideetjes??? of voorbeelden..?
Alles is welkom

Groetjes patrizia xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 623

iris
30-6-2012
 Meld misbruik6-10-2011 20:26:22

Bij vrienden van ons kondigde de dochter ook het huwelijk aan. Zij had een grote micro vast en onderaan de foto stond zo een gekleurde band: LIVE vanuit gemeenteX. Net zoals op het nieuws.
Voor de tafelschikking kregen we bij het binnenkomen een kaartje met "Later word ik ... en dan elke keer een beroep erop". Op de tafel stond dan elke keer een grote foto van de dochter verkleed als rechter, loodgieter, politieagent, enzovoort.
De dochter was toen een jaar of vijf en heeft zich rot geamuseerd :-)

Groeten,
Iris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...